Opinie użytkownika (2)

Mojej obserwacji poddałam...
Mojej obserwacji poddałam dosyć ekskluzywny sklep odzieżowy w centrum handlowym "Fala". Niestety po wizycie w tym punkcie moja ocena nie będzie pozytywna. Obsługa na początku sprawia wrażenie bardzo miłej, sprzedawczyni wita klienta i służy mu pomocą, jednak po ok 5. minutach delikatnego wybrzydzania i przymierzania ubrań, sprzedawczyni wyraźnie zaczyna się niecierpliwić i dawać do zrozumienia, że klient i tak nic nie kupi. Zaczyna zajmować się nowym klientem, nie zwracając na mnie uwagi. Gdy wychodziłam ze sklepu, oczywiście nic nie kupując, podziękowałam Pani za pomoc, uśmiechnęłam się i pożegnałam. W odpowiedzi nie usłyszałam nic, a na twarzy sprzedawczyni malował się tylko wymowny grymas niezadowolonej miny z klienta, który nie zostawił u niej pieniędzy. Nie rozczarował mnie wygląd butiku, jednak ceny były bardzo wygórowane.

Małgorzata_1929

11.11.2012

Fala

Placówka

Szczecin, Wyzwolenia 44a

Nie zgadzam się (0)
Z mojej obserwacji...
Z mojej obserwacji w restauracji Subway w Szczecinie, mieszczącej się w galerii "Kupiec", wynika, że jest to miejsce w którym przede wszystkim dba się o klienta i jego zadowolenie. Po przybyciu do restauracji pierwsze co rzuca się w oczy, to przemyślane rozplanowanie przestrzeni, oddzielenie części gdzie składa się zamówienia i tej, gdzie się konsumuje. Lokal jest urządzony dosyć minimalistycznie, ale sprawia bardzo przyzwoite kameralne wrażenie. Również porządek w ladzie z dodatkami, których ogrom może przyprawić o zawrót głowy, na pewno przyczynia się do ułatwienia wyboru niezdecydowanemu klientowi. Obsługa jest jak najbardziej uprzejma, stara się szybko obsłużyć klienta, ale okazuje przy tym należny mu szacunek. Jakość jedzenia podawanego w tej restauracji również oceniam bardzo dobrze, w tym punkcie sprzedający nie żałują dodatków i życzą klientowi smacznego posiłku. Ogólna ocena tego lokalu jest bardzo pozytywna.

Małgorzata_1929

11.11.2012

Subway

Placówka

Opole, Plac Kopernika 16

Nie zgadzam się (0)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi