Opinie użytkownika (1)

Pierwsze wrażenie po...
Pierwsze wrażenie po wejściu do placówki banku zrobił na mnie jego wystrój. Niedawny remont, który został przeprowadzony sprawił, że jest to miejsce przyjazne dla klientów. Niestety nie została wyeliminowana kolejka, która potrafi rozrosnąć się do 10 czekających na obsłużenie. Wszelkie sprawy załatwiane są na siedząco przy stoliku a nie jak do tej pory przy okienku. Personel posiadał firmowe stroje, które były schludne i czyste. Zostałem miło przywitany i pożegnany. Pracownica obsługująca mnie wprawdzie potrafiła dokładnie odpowiedzieć na moje pytania jednak wyczuwalna była swego rodzaju presja aby szybko mnie obsłużyć.

Maciej_259

13.07.2009

PKO BP

Placówka

Nie zgadzam się (20)
29.01.2022
Odpowiedź firmy
Dziękujemy za zgłoszenie. Z każdej opinii i oceny wyciągniemy wnioski, aby poprawiać jakość obsługi Klientów.

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi