Opinie użytkownika (3)

Dziś wybrałem się...
Dziś wybrałem się do Kauflandu z racji tego ,że na liście zakupów oprócz artykułów spożywczych miałem też lekarstwa a w każdym mi znanym sklepie tej sieci znajduje się na galerii handlowej apteka z przyzwoitymi cenami.pomimo braku tłumów kupujących znalezienie potrzebnego mi artykułu zajęło mi parę minut, uważam że kierownictwo sieci powinno zainwestować w wyraźne oznaczenia co i gdzie się znajduje, choć z drugiej strony szukając jednej konkretnej rzeczy kupiłem kilka innych czyli wydałem gotówkę a to jest ZYSK dla sklepu, więc może brak informacji jest celowy???ale pomijając ten fakt zwróciłem uwagę na szeroki wachlarz usług skierowanych do klientów a umieszczony w przejrzystej formie na dużym bilbordzie na przestronnym parkingu od infolinii po gwarancję najniższej ceny oraz promowanie zakupów w sieci lub dostaw do domu.wg mnie tak powinna wyglądać zdrowa konkurencja w walce o klienta.

Maciej_854

26.09.2012

Kaufland

Placówka

Szczecin, Andrzeja Struga 29

Nie zgadzam się (0)
Przynajmniej raz w...
Przynajmniej raz w tygodniu jestem w tym sklepie i zawsze jest tak samo czyli jedna kasa czynna na 5 możliwych.Skutek - około 10 osób nerwowo przestępujących z nogi na nogę i zerkających na zegarki.Obsługa sklepu nie reaguje na pytania typu : Czy można otworzyć drugą kasę?Tak sobie myślę stojąc w kolejce, która kończy się pomiędzy regałami : A może taka jest polityka handlowa tej sieci?Żeby ludzie zmuszeni do stania , w oczekiwaniu na paragon, kupowali artykuły z tych półek obok Nich? I może bym to pochwalał ale wtedy konieczna by była zmiana nazwy z EXPRESS na ŚLIMAK.

Maciej_854

19.09.2012

Carrefour Express

Placówka

Skierniewice, Szarych Szeregów 4

Nie zgadzam się (0)
moja wizyta była...
moja wizyta była związana z zawiadomieniem o debecie na nieużywanym od roku koncie bankowym.chciałem też wyjaśnić dlaczego Bank zażądał wysokiej opłaty za wysłanie drogą pocztową informacji o debecie na koncie.debet 50 PLN a koszt zawiadomienia 30 PLN...skąd w polskim Banku taka chęć ,,zdarcia" z Rodaka??? po około 60 minutach oczekiwania uzyskałem informację ,że to nie Pani w okienku ustala stawki za wysłanie korespondencji i że codziennie naliczane są odsetki od debetu więc lepiej będzie dla mnie jak zapłacę i zamknę konto( ciekawy sposób na utrzymanie klienta). Zapłaciłem ale konto pozostało i dzięki temu będę mógł dalej obserwować jak obsługuje się Klienta w jednym z czołowych Banków w Polsce.

Maciej_854

13.09.2012

PKO BP

Placówka

Nie zgadzam się (0)
31.01.2021
Odpowiedź firmy
Dziękujemy za zgłoszenie. Z każdej opinii i oceny wyciągniemy wnioski, aby poprawiać jakość obsługi Klientów.

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi