Opinie użytkownika (3)

zostałam mile powitana...
zostałam mile powitana na samym wejsciu do sklepu. Panie w sklepie wyglądały schludnie, obie miały charakterystyczne dla sklepu zielone bluzki, jednak brakowało plakietki z imieniem. Gdy zaineresowałm się okreslonym modelem butów Panie od razu to zauważyły i same zaproponowały pomoc. Jedna ze sprzedawczyń obsługiwała pana obok, i usłyszałam dość mało uprzejme komentarze w kierunku klienta-pytał o rzeczy, które dla niej były oczywiste, ale chciał uzyskać informacje. Ja zostałam obsłużona bardzo profesjonalnie az do samego końca. Aczkolwiek Pani trochę wolno szukała butów w stosie kartonów. Mimo wszystko jestem zadowolona. Ogólne wrazenie sklepu bardzo dobre-czysto i wszystko na swoim miejscu. Sklep dobrze zatowarowany na pierwszy rzut oka, jednak nie jest dostępna pełna rozmiarówka z wielu par butów - czesto natykałam się na ostatnią parę.

Magdalena_1181

09.04.2011

Everest

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (2)
W obszernym sklepie...
W obszernym sklepie zostałam przywitana przez bardzo miłą ekspedientkę-Monikę. Z uśmiechem powiedziała dzień dobry i zaprosiła do zakupów. Wybór butów dla mojego synka, wbrew pozorom, nie był zbyt duży - większość modeli na stojakach powtarzała się. Mimo to panował porządek i Pani M. od razu pokazała mi dostępne modele w wybranym rozmiarze. Pomogła rówież przymierzyć bucik, nawiązując miły kontakt z moim dzieckiem, co bardzo korzystnie wpłynęło na atmosferę. Po dokonanym wyborze zaproponowano nam dodatkowy drobiazg (w postaci naklejek) przy kasie. Po sfinalizowaniu transakcji zostaliśmy ciepło pożegnani i ponownie zaproszeni na zakupy.

Magdalena_1181

01.12.2010

BARTEK

Placówka

Poznań, Gorecka

Nie zgadzam się (2)
Po wejściu do...
Po wejściu do sklepu zauważyłam 2 osoby z obsługi - obie znajdowały się za kasą. W sklepie, oprócz mnie, znajdowały się jeszcze 4 osoby, których nikt nie obsługiwał. W ciągu około 5 minut zainteresowała się mną jedna z ekspedientek stojących za ladą, pani X. Od razu wskazała mi poszukiwany towar -buty do biegania. W profesjonalny sposób dokonała wywiadu i dowiedziała się konkretnie czego potrzebuję. Na podstawie tych informacji przedstawiła mi odpowiedni asortyment. Wyjaśniła mi różnicę między licznymi parami butów oraz uzmysłowiła mi dlaczego tak ważny jest dobór odpowiedniego obuwia do wykonywanego sportu. Po ustaleniu noszonego przeze mnie nr buta, poszła poszukać tego nr z wybranych przeze mnie butów na zapleczu. W tym czasie zauważyłam, że na wieszakach panuje porządek, wszystkie ciuchy były równo poukładane, tylko na dziale dziecięcych butów zastałam nieład, ponieważ buty były powrzucane byle jak i nie mogłam znaleźć odpowiedniego rozmiaru. Po około 3-4 min, oczekiwane buty przyniósł mi inny sprzedawca - płci męskiej, pan Y, głośno rozmawiający w sklepie z ekspedientką X. Po otrzymaniu butów, doszła pani X i w czasie mierzenia przeze mnie butów rozmawiała z panem Y. Sprzedawcy razem mówili mi o cechach i zaletach wybranych przeze mnie butów, i tym samym skusiłam się na ich kupno. Po zaproszeniu do kasy opuścił nas pan Y, a pani X doprowadziła do lady, aby sfinalizować transakcję. Przy kasie stał pan Z - najprawdopodobniej kierownik sklepu (biorąc pod uwagę stosunek sprzedawców do niego), który pochwalił mój wybór i poinformował mnie o 25% rabacie, który tego dnia przyznawali klientom za zakup w ich sklepie. Ta informacja nastawiała mnie bardzo pozytywnie. Zostałam poinformowana także o warunkach gwarancji i zwrotu i ponownie zaproszona do sklepu na kolejne zakupy.

Magdalena_1181

13.04.2010

Adidas

Placówka

Luboń, Dębiecka, Outlet Factory 1

Nie zgadzam się (24)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi