Opinie użytkownika (2)

Pracownicy w strojach...
Pracownicy w strojach firmowych z widocznymi identyfikatorami. Zawsze pomocni i szybko odpowiadający na zadane pytania ("Gdzie znajdę orzeszki?" - sprzedawczyni momentalnie przerwała układanie towaru i zaprowadziła mnie do szukanego produktu). Ochroniarze przez większą część mojego pobytu w sklepie stali w grupie i rozmawiali na tematy prywatne, blokując poniekąd swobodne poruszanie się klientów po sklepie (ustawili się w przejściu). Produkty z działu soki ustawione dość niechlujnie, bardzo ciężko coś samemu odnaleźć w sklepie - jajka zamiast na dziale z nabiałem znajdują się między sokami. Owoce były nieświeże. Nieprzyjemne wrażenie robi również wystawa papieru toaletowego od razu u wejścia sklepu. Obsługa klientów przy kasie sprawna, kasjerki miłe (zapytały czy życzę sobie torebkę, a na koniec zaprosiły do ponownego odwiedzenia sklepu). Plusem sklepu ceny produktów i sprawna obsługa przez sprzedawców, zdecydowanym minusem wygląd sklepu i rozmieszczenie produktów.

Magdalena_1872

25.04.2011

Biedronka

Placówka

Malbork, Wojska Polskiego 54

Nie zgadzam się (8)
Pracownicy byli ubrani...
Pracownicy byli ubrani w stroje firmowe z widocznymi identyfikatorami. Na wejściu miałam problem z odnalezieniem stoiska z koszykami, zapytałam więc o to ochroniarza, który grzecznie odparł, iż muszę sama iść i szukać koszyków przy kasach. Niestety i to nie było takie proste - przeciskanie się między ludźmi nie dało rezultatu - wolnych koszyków nie odnalazłam, prawie zmuszona byłam wyrwać koszyk z rąk jednej klientce stojącej w kolejce. Produkty wzorowo ułożone na pólkach, najgorzej jednak prezentuje się dział z artykułami domowymi (proszki, ścierki, papier toaletowy) - niechlujne rozłożenie produktów i przesycenie nimi półek, w zwiazku z czym bardzo ciężko cokolwiek tam znaleźć. Sprzedawczyni na dziale "sałatki" nieobecna, trzeba było na nią czekać 4 min. Obsługa przy kasie to zdecydowanie największa wada sklepu - klienci obsługiwani są tak wolno, że kolejki ludzi oczekujących do kasy wychodzą na korytarzyki z produktami (w tym wypadku kawa i słodycze). Ludzie w kolejkach byli bardzo nerwowi, wręcz agresywni. Otwarte były wszytskie kasy, mimo tego moje oczekiwanie trwało 14 min. Sprzedawczyni przy kasie - ewidentne problemy ze wzrokiem, najpierw pogubiła się w tym które produkty zostały już "nabite na kasę", a które nie, później miała problem z odczytaniem końcowej sumy do zapłaty. Za plus sklepu uważam bogatą ofertę asortymentową, natomiast za wadę wysokie ceny produktów, nieświeże warzywa i owoce oraz za wolną obsługę.

Magdalena_1872

25.04.2011

Bomi

Placówka

Gdynia, 10 Lutego 11

Nie zgadzam się (14)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi