Opinie użytkownika (2)

Powodem mojej opinii...
Powodem mojej opinii jest zaistniały fakt, który umieszczę na samym końcu, którego zaistnienie nie powinno mieć miejsca, zatem:- pensjonat umiejscowiony w bardzo atrakcyjnym miejscu dla ludzi lubiących spacery nad morskie oraz dla ludzi lubiących sporty ekstremalne (paralotnie) z uwagi na klif nadmorski jedyny w swoim rodzaju na odcinku od Międzyzdrojów do Pogorzelicy,- miejscowość w której pensjonat się znajduje daje gościom wiele atrakcji rekreacyjnych, architektonicznych, zabytkowych, kulinarnych, - parking dla gości hotelowych mógłby być bardziej obszerny, rozbudowany,- ceny w okresie zimowym są bardzo przystępne z uwagi na przedstawiane warunki, udogodnienia takie jak basen, siłownia,bilard, spa, masaże, natomiast ceny w okresie letnim są zdecydowanie za wysokie, analogicznie 180 zł doba dwuosobowy ze śniadaniem i 280 zł dla przykładu,- obsługa bardzo sprawna i miła, bardzo zaangażowana, nie sprawiająca wrażenia nieprzystępności,niegościnności,nieuprzejmości lecz nie do końca kompetentna, wielojęzykowa obsługa,- wystrój pomieszczeń bardzo ładny i zadbany, wygodne łóżka, pokoje mogłyby być inaczej zagospodarowane np: w taki sposób aby otrzymać więcej przestrzeni użytkowej są natomiast wystarczająco dźwiękoszczelne, łazienki w standardzie bez wanny(szkoda),- posiłki zdecydowanie smaczne, obfite i nader dobrze przygotowane, kuchnia wielosmakowa, - łącze internetowe o słabym przekaźniku- telewizja kablowa posiada mało kanałów tv- patio powinno być przystosowane do każdej pory roku a jest całe zabudowane bez możliwości otwierania go latem natomiast kilka stolików wystawionych przed patio to za mało dla większości gości,- specyfika miejsca położenia pensjonatu zdecydowanie dodaje mu uroku i tuszuje niedociągnięcia,- sprawa priorytetowa to niekompetencja personelu. Mianowicie zginęła mi w pokoju nie wielka ilość gotówki, rzędu dobrej dniówki dla średnio zarabiającego Polaka. Zgłaszając ten fakt w recepcji spodziewałem się reakcji kogoś na wyższym stopniu aniżeli poprzestanie na wmawianiu mi, że to niemożliwe, ze strony Pani recepcjonistki zresztą bardzo uprzejmej Pani i miłej (przebywałem w/w miejscu kilkanaście razy w skali roku na weekend-y),zdecydowanie taka odpowiedź to, brak przeszkolenia i kompetencji odnośnie takich sytuacji, zaistniały fakt powinien być natychmiast wytłumaczony, skonfrontowany, a nie pozostawiać klientów w przekonaniu że być może się pomylili bo w takim miejscu jak ten pensjonat jest nie możliwa kradzież. - poza tym faktem oceniam w/w miejsce bardzo pozytywnie jednak dzięki temu incydentowi nigdy już nie skorzystam z dobrodziejstw tego pensjonatu.

Marcin_2345

19.02.2016

Panorama

Placówka

Trzęsacz, ul. Kamieńska 25

Nie zgadzam się (0)
Brak organizacji w/w...
Brak organizacji w/w miejscu polega na:- zbyt małej ilości zatrudnianych osób( nie ma pracowników potrzebnych w udzielaniu pomocy klientom, niejednokrotnie klienci chodzą od regału do regału w poszukiwaniu danego asortymentu bezwiednie)- zatrudniane osoby sprawiają wrażenie zmęczonych wykonywaniem swojej pracy- oczekiwanie w kolejkach do kasy jest nader uciążliwe i wywołuje zdenerwowanie u klientów- bardzo słaby jakościowo asortyment spożywczy przerastający jego cenę( spożywcze towary psują się prze terminem ważności)- zebrałem kilka opinii wśród pracowników zatrudnionych w/w miejscu ( wszystkie wypowiedzi skupiały się na zbyt małych zarobkach, nieadekwatnych do wymaganych oczekiwań co do stanowiska pracy, takie podejście z uwagi na motywację pracownika do należytego wykonywania swych obowiązków ma wpływ na podejście do klienta oraz przekłada się na popyt)- w/w miejscu znajduje się kilkanaście stanowisk podwykonawczych z asortymentu spożywczego, są one nieco bardziej rozwinięte pod względem obsługi oraz jakości sprzedawanych towarów a niżeli hipermarketu Real co pozwala spojrzeć na ogólny wizerunek w/w placówki przychylniej, głównie dlatego ponieważ klienci w swym zmęczeniu i bezsilności codziennych spraw skupiają się na łatwiejszych wyborach i jak najszybszym dokonaniu swych wyborów co nie pozwala im sukcesywnie dążyć do ingerencji w niekompetentne podejście personelu Real- opisana sytuacja na dzień dzisiejszy t.j 17.02.2016 zmieniła się relatywnie aczkolwiek nadal nie spełnia 100% satysfakcji z dokonywanych wyborów przez klientów, mianowicie zmienia się nazwa hipermarketu i poniekąd asortyment sprzedawanych towarów jednak obsługa pozostaje bez zmian- lokalizacja w/w hipermarketu jest dobra- parking dla klientów przybywających na zakupy spełnia woje zastosowanie- czystość obiektu mieści się w normach sanepidu - personel odpowiedzialny za sprzątanie w/w obiektu spełnia swoją rolę- toalety mogłyby być bardziej przystosowane do ilości odwiedzających w/w miejsce( są zbyt standardowe)

Marcin_2345

18.02.2016

Real

Infolinia

Nie zgadzam się (0)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi