Opinie użytkownika (3)

Mam problemy z...
Mam problemy z cerą, jest tłusta i "problematyczna". Dowiedziałem się od znajomej, że w Aptekach Magicznych można dokonać zakupy w cenie hurtowej w godzinach 8 do 10 rano. Po walkach z trądzikiem i zaskórnikami na własną rękę postanowiłem wybrać się do apteki. Pani farmaceutka spytała się mnie czego dokładnie szukam i jakie miałby być tego efekty. Przedstawiła mi kilka produktów i wybraliśmy krem żelem gratis. Cena znajdująca się na opakowani mile odbiegała od rachunku z uwagi właśnie na promocję. Zaoszczędziłem dzięki temu 20 zł.

Mateusz_514

08.04.2011

Apteka Magiczna

Placówka

Łódź, Zachodnia 81/83

Nie zgadzam się (3)
Jakiś czas temu...
Jakiś czas temu otrzymałem od koleżanki imienna kartę na swoje nazwisko do wejścia na halę sprzedażową sieci Selgros. Wszystko byłoby dobrze gdyby nie to, że rzucające się w oczy ceny produktów które podawane są bez podatku VAT, cena z podatkiem podana jest niżej, dużo mniejszym drukiem, zdecydowanie jest to utrudnienie dla kupujących na własne potrzeby. Kiedy z koleżanką kupowaliśmy telewizor okazało się przy kasie, że nie można płacić kartą. Owszem, znajduje się tam bankomat, który jednak nie był w tym momencie czynny więc by dokonać zakupu musieliśmy przejechać się do odległego o 3 przystanki tramwajowe CH Port Łódź. Zastanawia mnie to jak osoby prowadzące działalność gospodarczą płacą za zakupy, które wynoszą powiedzmy 2 tysiące złotych i często ponad. Przecież mało kto jeździ z takimi kwotami w portfelu. W czasie kiedy plastikowy pieniądz stał się głównym sposobem na zapłacenie za zakupy nie można z niego korzystać. Dla mnie, jak i wydaje mi się dla większości osób jest to duże utrudnienie.

Mateusz_514

08.04.2011

Selgros

Placówka

Łódź, 3 maja 4

Nie zgadzam się (1)
Witam. Posiadam konto...
Witam. Posiadam konto w tym banku od ponad 5 lat i nigdy mnie nie zawiedli. Bardzo często korzystam z ich infolinii w celu sprawdzenia stanu konta, doładowania drugiego telefonu czy wykonania przelewu. Również w sytuacji zagubienia karty, Pani pracująca na "kartolinii" w szybki i bezproblemowy sposób zastrzeżyła moją kartę i zamówiła mi nową. Posiadałem również konto w mBanku, jednak zrezygnowałem i przekierowałem wszystkie przelewy na konto w PKO BP. Z czystym sumieniem mogę polecić innym osobą ten bank.

Mateusz_514

03.04.2011

PKO BP

Placówka

Nie zgadzam się (6)
27.04.2022
Odpowiedź firmy
Dziękujemy za zgłoszenie. Z każdej opinii i oceny wyciągniemy wnioski, aby poprawiać jakość obsługi Klientów.

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi