Opinie użytkownika (5)

Zakupy tu to...
Zakupy tu to sama przyjemność. Pracownicy chętni do pomocy na każdym etapie zakupów. Mili i życzliwi w stosunku do klienta. Wybrałem się tam tylko w celu rozejrzenia się za bluzami dla dziecka, a wyszedłem z zakupami. Ewidentnie widać, że w tym sklepie pracownicy wiedzą co to handel i jak rozmawiać z klientem aby go przekonać do siebie i oferowanego asortymentu. Myślę, że jeszcze nie jednokrotnie będę robił tam zakupy dla dziecka.

Mateusz_775

10.04.2013

Reserved Kids

Placówka

Jarosław, Grodzka 19

Nie zgadzam się (0)
Obsługa w tym...
Obsługa w tym sklepie strasznie kuleje, mimo, że spędziłem tam dłuższą chwilę w poszukiwaniu interesujących mnie produktów nikt ze sprzedawców nie raczył udzielić mi pomocy. Gdy upomniałem się o nią sam zostałem bardzo szybko zbyty. Taka postawa wobec klienta niestety ale skutecznie zniechęciła mnie do dokonania zakupu w tym sklepie.

Mateusz_775

10.04.2013

Reserved

Placówka

Jarosław, ul. Grodzka 19

Nie zgadzam się (0)
To już nie...
To już nie pierwsze moje zakupy w serwisie presto.pl, cechuje go pełen profesjonalizm, opisy zawsze zgodne z towarem, bardzo dobry kontakt ze sklepem, wysyłka realizowana jest w ekspresowym tempie. Jeśli ktoś poszukuje rewelacyjnie wyposażonego sklepu sportowego to w Presto znajdzie wszystko czego potrzebuje. Polecam

Mateusz_775

26.11.2012

sklep-presto.pl

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
W sklepie panuje...
W sklepie panuje czystość i porządek. Towar na półkach jest widocznie i czytelnie opisany, bez problemu również można odnaleźć ceny. Jedyne zastrzeżenia to zamrażarki z produktami mrożonymi gdzie trudno jest doszukać się cen do danych produktów. Sama obsługa sprzedawców nie ma zastrzeżeń. Miło z uśmiechem na twarzy pamiętając o podstawowych zwrotach grzecznościowych.

Mateusz_775

26.11.2012

PSS Społem

Placówka

Jarosław, Jana Pawła II

Nie zgadzam się (0)
Obsługa nie miła,...
Obsługa nie miła, nie bardzo chętna do pomocy klientowi. Brak nastawienia na klienta co za tym idzie brak rozmowy sprzedażowej kończące się moim wyjściem ze sklepu bez planowanego przeze mnie zakupu. Moim zdaniem pracownicy powinni przejść długie szkolenie po którym może nauczyliby się rozmowy sprzedażowej i nastawienia na klienta.

Mateusz_775

23.11.2012

4F

Placówka

Jarosław, Słowackiego

Nie zgadzam się (0)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi