Opinie użytkownika (8)

Widzę, że polski...
Widzę, że polski oddział Leroy Merlin próbuje się nieco odciąć od decyzji swojej centrali, na stronie piszą, że wstrzymują współpracę z dostawcami z Rosji i Białorusi. Ale skoro szefostwo tej marki nie solidaryzuje się z innymi firmami i nie wychodzi z Rosji która wywołała wojnę, wyrażam swój sprzeciw.

Mikołajek

23.03.2022

Leroy Merlin

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Szkoda że centrala...
Szkoda że centrala firmy decyzją o nie wyjściu z Rosji po wywołaniu przez nią wojny przekreśla wysiłki swoich pracowników w Polsce. Zawsze ich wysoko ceniłem, ale w obliczu tragedii w Ukrainie nie mam innego wyjścia jak powiedzieć głośne NIE.

Mikołajek

23.03.2022

DECATHLON

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Szkoda mi pracowników...
Szkoda mi pracowników Auchan Polska, ale skoro ich centrala i właściciel nie widzą nic złego w tym, że zostają w Rosji, kiedy Rosja morduje niewinnych ludzi, jako konsument mówię im NIE.

Mikołajek

23.03.2022

Auchan

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Dziwne kombinacje z...
Dziwne kombinacje z cenami. W tym samym momencie konesso.pl podaje zupełnie inną cenę tej samej kawy, np. na 1 kg Lavazza Crema e Aroma różnica wynosi aż 10 zł. Ale nie myślcie, że to jest bonus dla stałych klientów, ponieważ u nich to działa odwrotnie. Jeśli już wcześniej kupowaliśmy i zalogujemy się, to za naszą "lojalność" dostaniemy cenę 59 zł i to w ramach "specjalnej promocji". Ciekawe, ponieważ ta cena jest aż o 10 zł wyższa niż w przypadku wejścia bez logowania np. z ceneo, ponieważ wtedy ta kawa kosztuje 49 zł. Nie tak buduje się relacje z klientami i ich zaufanie.

Mikołajek

21.03.2022

konesso.pl

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Telefonują z jakąś...
Telefonują z jakąś ankietą w sprawie satysfakcji w Santander Bank Polska. Telefon nie brzmi poważnie, mało profesjonalny głos ankieterki, duży hałas, jakieś śmiechy w tle, pewnie jak zwykle do realizacji badania wybrano najtańszą firmę. Ale najgorsze jest to, że dzwonią ponownie, pomimo telefonu sprzed 2 godzin i odmowy. W ten sposób zamiast badać satysfakcję klienta wpływają na jej obniżenie.

Mikołajek

10.03.2022
Nie zgadzam się (0)
Sklep perełka, świetny...
Sklep perełka, świetny wybór win, whisky, ginów, brandy, bourbonów, wódek i przeróżnych cudeniek z delikatesowego świata. Wspaniali właściciele, którzy potrafią doradzić plus wygodny parking przed sklepem. Kolejne zakupy i jak zwykle super!

Mikołajek

10.03.2022

Delikatesy Verde

Placówka

Bielany Wrocławskie, ul. Wrocławska 27

Nie zgadzam się (0)
Kolejne udane zakupy....
Kolejne udane zakupy. Bogaty wybór bielizny dla pań i panów oraz wszelkiego rodzaju dodatków krawieckich od tasiemek, nici, wełny aż do guzików. Do tego ręczniki, czapki, skarpety - jednym słowem WSZYSTKO, czego każdy potrzebuje. Takich niedużych sklepów "z klimatem" jest coraz mniej, dlatego koniecznie warto zajrzeć na kluczborski rynek i wzbogacić się o potrzebne rzeczy oraz miłe wrażenia. Polecam!

Mikołajek

10.03.2022

Szpilka

Placówka

Kluczbork, Rynek 8-9

Nie zgadzam się (0)
Mało kto lubi...
Mało kto lubi jak traktują go jak barana do strzeżenia, a w moim odczuciu tak właśnie zostałem potraktowany przez Canal plus. Zaczęło się od tego, że po naprawdę wielu latach bycia klientem Canal+ pomyślałem, że zmienię pakiet na niższy, zmniejszę rachunki, zrezygnuję z niepotrzebnych kanałów, itp. Okazało się że owszem możesz zmienić pakiet na niższy, ale i tak do końca okresu umowy musisz płacić tyle co do tej pory. Bez sensu, czyli pozostaje czekać do zakończenia umowy. Więc w dniu zakończenia umowy udałem się do punktu obsługi, a tam niespodzianka: to nic że umowa się dzisiaj kończy, trzeba ją było wypowiedzieć na miesiąc wcześniej, ponieważ w przeciwnym razie przedłuża się automatycznie na czas nieokreślony. Oczywiście nikt Ci o tym wcześniej nie przypomni. Zapomnij o troskliwych opiekunach klienta, zamiast nich są agresywni sprzedawcy nastawieni na sprzedaż, zysk, wyniki i krew. Zasypią Cię masą telefonów, maili i SMS-ów, ale nie dowiesz się z nich niczego, co zbliżyłoby Cię do Twojego celu czyli zmniejszenia pakietu. Czyli nie dla psa kiełbasa, lepsze pakiety są tylko dla NOWYCH klientów. Dlatego jeśli nie chcesz być frajerem, który dopłaca za swoją lojalność i niewiedzę, musisz w odpowiednim momencie wypowiedzieć umowę i przejść do konkurencji. Ewentualnie podpisać nową umowę, a najlepiej jeśli zrobi to ktoś inny np. żona, bo Ty jako lojalny klient jesteś wart dużo mniej. Po co komu to całe zamieszanie, mnożenie formalności i niepotrzebna wymiana działającego dekodera? To się nie mieści w moim pojęciu biznesowej logiki. Nie mogę zrozumieć, dlaczego Canal+ tak źle traktuje swoich wieloletnich klientów?

Mikołajek

31.03.2021

Platforma Canal+

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi