Opinie użytkownika (9)

Dobrze. w przypadku...
Dobrze. w przypadku braku spłaty należności na czas klient atakowany jest telefonami mimo, że wcześniej uzgodniłam z innym pracownikiem termin spłaty

Milena_80

01.08.2017

vivus.pl

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Super. Pracownicy szybko...
Super. Pracownicy szybko rozwiewają wszelkie wątpliwości klienta aczkolwiek brak dogodnych rozwiązań dla klienta spowodowanych brakiem odpowiedniego produktu, który został mi zaproponowany w innym banku. W sytuacji kiedy okazuje się ze nie ma odpowiedniego rozwiązania dla klienta pracownik przestaje byc zainteresowany klientem. Brak jakichkolwiek rozwiązań alternatywnych Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Milena_80

01.08.2017

Santander Consumer Bank

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Rewelacyjnie.
Rewelacyjnie.

Milena_80

01.08.2017
Nie zgadzam się (0)
Rewelacyjnie. Pracownicy szybko...
Rewelacyjnie. Pracownicy szybko znajdują dogodne rozwiązania dla klienta. Obsługa kompetentna i miła. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Milena_80

01.08.2017

Citi Handlowy

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Dobrze. Pracownica punktu...
Dobrze. Pracownica punktu obsługi średnio zainteresowana klientem. Brak podstawowych zapytań o potrzeby i oczekiwania klienta. Oferta jak najbardziej atrakcyjna. Natomiast źle przedstawiona. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Milena_80

01.08.2017

Open Finance

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Super. Pracownik mimo...
Super. Pracownik mimo krótkiego stażu i małego doświadczenia w branży szybko uporał się problemem dotyczącym doboru odpowiedniego rozwiązania. W trakcie dokonywania transakcji kontakt z doradca praktycznie w każdej chwili. Wynegocjowali najniższą cenę na rynku oraz zorganizowali wszystkie formalności. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Milena_80

01.08.2017

Home Broker

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Czas oczekiwania na...
Czas oczekiwania na zainteresowanie ze strony pracownika dzialu art. budowlane wynosila okolo 15-20 min. Pracownik nie odpowiednio przeszkolony. Miły lecz rozmowa i porady pracownika bez wiekszego zaangazowania.Pracownicy udzielają sobie wskazówek i porad w sposób nieznośny- wykrzykując,czesto uzywajac niecenzuralnego słownictwa

Milena_80

12.04.2011

OBI

Placówka

Olsztyn, ul. Leonharda 1

Nie zgadzam się (0)
Pracownicy z imiennymi...
Pracownicy z imiennymi plakietkami. Podczas oglądania towaru jedna z pracownic zapytała w czym może pomóc i zaoferowała kilka porad odnośnie sprzętu.Oferta dość interesująca jednakże nie należąca do najtańszych rozwiązań.każde moje pytanie doczekało się jasnej i klarownej odpowiedzi.Jesli chodzi o system ratalny nie wszyscy pracownicy zostali przeszkolenie.możliwe ze względu na młody wiek personelu.lokal czysty i schludny.Trochę ciasno.

Milena_80

12.02.2010

Mix electronics

Placówka

Olsztyn, Ignacego Krasickiego 1B

Nie zgadzam się (34)
Po wejściu do...
Po wejściu do budynku zostałam odsyłana od pokoju do pokoju.Zanim dotarłam do odpowiedniej osoby minęło 7 minut(na jednym piętrze).Pan obsługujący moją osobę był bardzo miły, odpowiednio przeszkolony i kompetentny. Jednakże przy "okienku"(tutaj box) nie znajdowała się żadna osoba a pracownicy spoglądając jeden na drugiego próbowali wymigiwać się od obsłużenia mnie.Rozmowa i porady jakich udzielił mi pracownik-bez zastrzeżeń.

Milena_80

12.02.2010

PZU

Placówka

Olsztyn, Sielska 5

Nie zgadzam się (29)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi