Opinie użytkownika (2)

W sprawie złożenia...
W sprawie złożenia dokumentów o odszkodowanie. Czas oczekiwania zerowy. Personel bardzo miły, jednak istotny brak kontaktu wzrokowego z klientem. Bałagan w miejscu obsługi, ilość innych dokumentów uniemożliwiała dopełnienie wniosku. Duża kompetencja, doskonałe wytłumaczenie procedur i czasu oczekiwania na decyzję. Wygląd pozostawia wiele do życzenia, brak elegancji i schludności. Ocena - dobra.

Monika_1847

05.10.2011

InterRisk

Placówka

Nie zgadzam się (1)
Zgłoszenie w sprawie...
Zgłoszenie w sprawie zablokowania konta internetowego. Długi czas oczekiwania z powodu ilości klientów. Bardzo duża kompetencja i odpowiedni sposób udzielenia pomocy i przekazania innych ofert. Uporządkowane miejsce pracy. Schludny i elegancki wygląd pracownika - Anna. Miła atmosfera, częste używanie zwrotów grzecznościowych. Przekazanie wizytówki i zapewnienie o dostępności telefonicznej i internetowej podczas godzin pracy oddziału. Ocena - bardzo dobra.

Monika_1847

05.10.2011

PKO BP

Placówka

Kraków, Rynek Główny 21

Nie zgadzam się (2)
28.02.2022
Odpowiedź firmy
Dziękujemy za zgłoszenie. Z każdej opinii i oceny wyciągniemy wnioski, aby poprawiać jakość obsługi Klientów.

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi