Opinie użytkownika (2)

Wcześniej dokonałam rezerwacji...
Wcześniej dokonałam rezerwacji telefonicznej. Pobyt na dwa dni. Po przybyciu do hotelu, okazało się, że rezerwacja została dokonana na 1 nocleg. Następnego dnia była konferencja i wszystkie pokoje zostały zarezerwowane. Jako klient czekałam na rowiązanie problemu ze strony hotelu ponieważ miałam potwierdzenie po dokonaniu przelewu. Muszę przyznać, że pracownicy potraktowali mnie bardzo dobrze. Zorganizowano mi pobyt następnego dnia w sąsiednim hotelu Kyriad oraz z racji tego, iż jestem dość częstym klientam hotelu dostałam zniżkę 5% na korzystanie z usług hotelowych przez rok.

Monika_2011

23.03.2012

Campanile

Placówka

Warszawa, Targowa 33a

Nie zgadzam się (0)
Podczas zakupów klienci...
Podczas zakupów klienci napotykają informacje o tym, że w przypadku zakupu jednego produktu drugi jest za grosz, 50% taniej lub w tej samej cenie. W dniu wczorajszym majać czas zrobiłam zakupy z takimi właśnie informacjami. Pozycji na paroagonie było ok. 25 szt. Przy kasie odliczono mi tylko za dwie sztuki zakupionych w promocji produktów. W punkcie obsługi klienta odliczono mi za jeden produkt. Pozostała część zakupów została zakupiona w normalnych cenach. Robiąc zakupy wiedziałam, że promocja trwała do dnia poprzedzającego, co było napisane drobnymi literami, ale etykiety z informacjami o promocjach nadal widniały przy półkach z produktami. Jest to świadome wprowadzanie klienta w błąd. Pani oczywiście poinformowała mnie, że promocja trwała do wczoraj i ona nie może mi wypłacić pieniędzy. Rozumiem Panią obsługującą w punkcie, gdyż ona wypełnia swoją pracę zgodnie z procedurami, winni są Kierownicy danych działów. Pani przeprosiła mnie i powiedziała, że nic w tej sprawie nie może zrobić.

Monika_2011

23.03.2012

Tesco

Placówka

Łódź, Pojezierska 93

Nie zgadzam się (0)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi