Opinie użytkownika (3)

bardzo duży plus...
bardzo duży plus dla banku Millenium w Płońsku. Byłam założyć sobie Dobre Konto. Jedna z pań pracujący powitała mnie na stojąco, co było naprawdę bardzo miłe. Zaprosiła mnie do swojego stanowiska i bardzo jasno i czytelnie przedstawiła mi ofertę. Była bardzo sympatyczna. Wystarczy uśmiech i już klient czuje się swobodniej i bardziej doceniony. Wyjaśniła mi i rozpisała wszystko po kolei na kartce. Co do kiedy płatne, bezpłatne itd. Po założeniu konta podeszła ze mną do komputera przeznaczonego dla klientów banku, pomogła mi się zalogować i wyszła ze mną na zewnątrz pokazać mi jak różnych opcji można dokonać w bankomacie. Jeśli chodzi o wygląd banku to nie mam żadnych zastrzeżeń. Czysto, wygodne miejsca do siedzenia. Dużo ulotek do poczytania w trakcie oczekiwania na swoją kolej.A jeśli chodzi o ubiór i wygląd pracowników, to jest on na naprawdę wysokim poziomie. Kobiety ubrane w czarne spódniczki/spodnie. Czarne marynarki. Natomiast pan, który pracuje tam jako jedyny reprezentujący płeć męską zawsze śliczna koszula z dobrze dopasowanym krawatem . Naprawdę polecam.

Natalia_854

09.11.2012

Bank Millennium

Placówka

Płońsk, Wieczorków 1

Nie zgadzam się (0)
Duży plus dla...
Duży plus dla tego sklepu, a właściwie dla obsługi. Po wejściu do sklepu, klient jest od razu zauważony. Sprzedawca podchodzi do klienta o oferuje mu swoją pomoc. Kompetencje pracowników naprawdę na wysokim poziomie. Można uzyskać mnóstwo informacji o produkcie, który chce się kupić. Personel bardzo sympatyczny. Raczej nikt nie zostanie odesłany do domu z tzw kwitkiem. Naprawdę polecam.

Natalia_854

09.11.2012

Mix electronics

Placówka

Płońsk, plac 15-go sierpnia 12

Nie zgadzam się (1)
Po wejściu do...
Po wejściu do sklepu Neonet nikt z personelu nawet nie odpowiedział "dzień dobry". Dwie pracownice siedziały przy komputerach, jeden pan rozmawiał przez telefon. W sklepie były dwie osoby, które jeden pracownik "obsługiwał". Obie pani wyraźnie się nudziły, jednak do mnie nie podeszły i nie spytały "w czym mogę pomóc", co raczej jest standardem obsługi klienta. Stałam przy gablotce z komputerami, następnie podeszłam do ściany z telewizorami w celu ich obejrzenia. Nie ukrywam, że zależało mi na kupnie którejś z tych rzeczy. Jednak stwierdziłam, że nie będę personelowi przeszkadzać, gdyż są oni tak bardzo zainteresowani klientem. Tylko duży plus dla jednego pracownika, który według mnie jest kompetentny.

Natalia_854

09.11.2012

NEONET

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (2)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi