Opinie użytkownika (3)

bardzo oburzyło mnie...
bardzo oburzyło mnie zachowanie Pani pracującej w dziale z serami. Nic tam nie chciałam kupować, a jedynie przechodziłam obok. 2 Panie pracujące tam rozmawiały ze sobą, być może się o coś kłóciły, ponieważ w pewnym momencie jedna z nich użyła wulgarnego słowa, krzyknęła tak głośno, że klienci hipermarketu będący nawet jakieś 50 metrów dalej wszystko słyszeli. Takie zachowanie moim zdaniem było skandaliczne w miejscu pracy zwłaszcza, że w pobliżu były również dzieci. Coś takiego stanowczo nie powinno mieć miejsca. Co do wiedzy czy kompetencji tej Pani nie mogę się ustosunkować, jednak oceniając je po zachowaniu były marne.

Niki_4

26.10.2010

E.Leclerc

Placówka

Lublin, Turystyczna 1

Nie zgadzam się (3)
Wybrałam się do...
Wybrałam się do działu RTV w celu zakupu telefonu komórkowego. byłam zdecydowana na konkretny model. na początku musiałam czekać, aż ktoś z obsługi zauważy, że stoję od jakiegoś czasu przy telefonach w oczekiwaniu, aż podejdzie jakiś sprzedawca lub doradca. Kiedy się nie doczekałam i sama poprosiłam sprzedawcę, przyszedł bardzo miały i kulturalny Pan, wyglądał profesjonalnie, jednak na tym jego profesjonalizm się kończył. Być może się dopiero uczył, tego nie wiem i nie powinnam zaprzątać sobie tym głowy. Dla sprawdzenia jego wiedzy o produktach, które sprzedaje zapytałam o różnice między bardzo podobnymi telefonami 2 różnych marek. Powiedział mi, że jeden ma większy wyświetlacz, tą cechę akurat sama zauważyłam i myślę, że każdy by to spostrzegł. Zaczęłam więc dopytywać o dodatkowe parametry, widziałam jednak, ze Pan nie radzi sobie z odpowiedziami i dałam mu spokój. Telefon ostatecznie kupiłam, ale tylko z tego względu, że przyszłam z zamiarem kupna konkretnego modelu. Gdybym nie była zdecydowana, to zakupu na pewno bym nie dokonała.

Niki_4

26.10.2010

Carrefour

Placówka

Lublin, Aleja Generała Władysława Andersa 9

Nie zgadzam się (2)
bardzo pozytywnie zaskoczyła...
bardzo pozytywnie zaskoczyła mnie obsługa w Komputroniku. kiedy tylko weszłam i oglądałam towar sprzedawca podszedł i zapytał czy w czymś może pomóc. teoretycznie powinien to być standard, ale w niektórych przypadkach nie jest. widać, że obsługa jest dobrze przeszkolona i nie pracuje za karę. 2 razy zaoferowano mi pomoc, jeśli będę tego potrzebowała, nie było to jednak nachalne.

Niki_4

26.10.2010

Komputronik

Placówka

Lublin, CH Plaza, Lipowa 13

Nie zgadzam się (2)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi