Opinie użytkownika (5)

Rewelacyjnie. Na plus:...
Rewelacyjnie. Na plus: personel, wiedza i doradztwo, sprawność obsługi, oferta i cena, wygląd miejsca obsługi.

POGO

28.06.2013

Cefarm

Placówka

Mońki, Aleja Niepodległości 6

Nie zgadzam się (0)
Zamówiłem towar w...
Zamówiłem towar w sklepie internetowym z przesyłką kurierem firmy UPS. Paczka dotarła następnego dnia (tak jak to przeważnie bywa w firmach kurierskich). Dostałem maila z numerem do śledzenia przesyłki. Kurier przyjechał akurat jak nikogo nie było w domu. Ja w tym czasie byłem nie daleko w sklepie. Zastanawia mnie fakt, dlaczego nie zadzwonił że jest przesyłka tylko chodził i szukał sąsiada który by to odebrał. Nie wszyscy sobie życzą aby ktoś inny to odbierał. Wiem że może zależy kurierowi na czasie, ale w tym przypadku byłoby to szybciej załatwione.Wystarczyło zadzwonić do odbiorcy...

POGO

19.12.2009

UPS

Placówka

Nie zgadzam się (26)
Kupiłem aparat cyfrowy...
Kupiłem aparat cyfrowy w firmie wymienionej powyżej oczywiście przez internet. Już na samym początku dostawałem maile, że transakcja przebiegła pomyślnie. Dostałem kilka maili że na stronie można sprawdzać status wysyłki. Aparat wziąłem na raty przez internet. Na wysyłkę towaru czekałem prawie tydzień. Pisałem do nich wcześniej czy to długo potrwa, lecz nikt nie miał ochoty mi odpowiedzieć na to pytanie. Ogólnie współpraca nie powiodła się...

POGO

18.12.2009
Nie zgadzam się (23)
Teren stacji i...
Teren stacji i podjazdu czysty. Woda w myjkach bez zarzutu. W toalecie można by było częściej myć podłogę i pilnować karty czystości. Towar na półkach poukładany, choć o ustawienie promocyjnych towarów można by się trochę przyłożyć. Obsługa za kasą bez zarzutu, była nawet propozycja założenia karty członkowskiej do zbierania punktów.

POGO

17.12.2009

LOTOS

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (20)
Obsługa sklepu niezaangażowana,...
Obsługa sklepu niezaangażowana, obojętność pracujących tam ludzi. Jakby wymuszone powtarzanie regułek. Brudna podłoga na całym sklepie świadczy o pracownikach. Towar na półkach porozwalany. Zakurzone półki z żywnością. Leżące kartony na podłodze. Wózki nie ustawione prawidłowo. Wszystkie zamki odpięte bez możliwości włożenia monety.

POGO

16.12.2009

Biedronka

Placówka

Nie zgadzam się (19)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi