Opinie użytkownika (4)

W trakcie wizyty...
W trakcie wizyty w stradivariusie bardzo podobała mi się obsługa. Od razu po wejściu ekspedientka powiedziała "dzień dobry". Gdy już znalazłam interesującą mnie bluzkę- udałam się do przymierzalni. Przed mierzeniem, pracownica poinformowała mnie, że mają nowy system, w którym nie wręczają klientowi plakietki z numerem rzeczy, które chce się przymierzyć. Przedstawiła się i zapytała o moje imię, po czym zapisała je na lusterku przy kabinie przymierzalni wraz z numerem rzeczy do przymierzenia. Spodobało mi się ten "osobisty" stosunek do klienta.

Patrycja_152

07.06.2012

Stradivarius

Placówka

Bytom, Plac Kościuszki 1

Nie zgadzam się (3)
Sklep zawsze przyciąga...
Sklep zawsze przyciąga mnie muzyką. Tym razem poszukiwałam szortów na lato. Po wejściu do sklepu mijały mnie 2 pracownice- żadna z nich nie powiedziała "dzień dobry" w porównaniu do innych sklepów jest to dla mnie minusem. Zniechęcił mnie również bałagan panujący na terenie sklepu. Ubrania były porozrzucane na stoiskach, leżały na ziemi pod wieszakami i panował ogólny chaos. Zrezygnowałam z zakupów tam.

Patrycja_152

07.06.2012

Bershka

Placówka

Katowice, Chorzowska 107

Nie zgadzam się (0)
Widząc na wystawie...
Widząc na wystawie sklepu hasła przeceny postanowiłam wejść do środka. Zauważyłam interesujący mnie produkt mianowicie krótkie szorty. Jednak nie mogłam obejrzeć ich z bliska, gdyż były zasłonięte stelażem z wieszakami, których nie można było odsunąć ze względu na brak miejsca. Następnie znalazłam bluzę, która mi się spodobała. Niestety nie miała ceny na metce. Podeszłam do kasy by zapytać o cenę. Pani sprawdzała coś w komputerze, po czym powiedziała, że produkt został wycofany i nie można go kupić. Wyszłam ze sklepu niezadowolona mimo, iż przywołały mnie piorunujące przeceny na wystawie.

Patrycja_152

19.07.2009

Reserved

Placówka

Katowice, Chorzowska 107

Nie zgadzam się (18)
Obserwując ofertę House'a...
Obserwując ofertę House'a zwróciłam uwagę na promocje. Ceny były niejasno określone. Obsługa podała na plakatach, wystawie niedokładne informacje. Klient widząc obniżkę procentową od podanej ceny na metce - odejmuje procent. Przy kasie dowiaduje się, że cena na metce jest ceną właściwą. Kolejna sytuacja jest przy zakupy np. torby na któej widnieje naklejka z napisem "kup wybrany drugi produkt 50% taniej". Dopiero przy kasie klient dowiaduje się, że promocja dotyczy wybranych akcesoriów typu bransoletki, portfele, przypinki.

Patrycja_152

19.07.2009

House

Placówka

Katowice, Chorzowska 107

Nie zgadzam się (29)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi