Opinie użytkownika (1)

Telefon na tzw....
Telefon na tzw. mLinię wykonałem w celu założenia dodatkowego konta, tzw. oszczędnościowego. Wiedziałem, iż to można zrobić telefonicznie, lecz nie wczytywałem się w jaki sposób, uznałem, że pracownik mBanku mi w tym pomoże. Niestety okazało się, iż ta operacja przerasta jego możliwości. Zostałem przełączony do innego pracownika, który dał radę zrobić to, o co go poprosiłem, lecz także zajęło mu to sporo czasu. Łączny czas połączenia wyniósł 17 minut - uważam, że zbyt dużo jak na tak prostą operację, która nie powinna zająć więcej niż 5 minut w wypadku klienta, który posiada już w tym samym banku dwa rachunki (poprzedni zakładałem 5 minut).

Patryk_1

01.01.2009

mBank

Placówka

Nie zgadzam się (15)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi