Opinie użytkownika (2)

Połączyłem się z...
Połączyłem się z konsultantem celem zamówienia internetu mobilnego. Początek rozmowy był wzorowy - konsultant przedstawił się, przywitał oraz spytał w czym może pomóc. Jego intonacja była bardzo miła. Niestety gdy opowiedziałem konsultantowi o celu mojego połączania, można było odczuć lekkie zakłopotanie konsultanta, jakby nie znał do końca oferty(dodam tylko, że mi ona była bardzo dobrze znana, dzwoniłem po konkretną propozycję i byłem na nią w stu procentach zdecydowany). Konsultant wprowadził zamówienie, pobrał od mnie wszystkie dane i niestety popełnił karygodny błąd. W przypadku sprzedaży telefonicznej koniecznie należy zapytać klienta czy zgadza się na przetwarzanie swoich danych osobowych w celach marketingowych oraz czy wyraża zgodę na weryfikację płatniczą - konsultant niestety tego nie zrobił. Moje zamówienie zostało przyjęte, dane wprowadzone do systemu. Niestety przez niedopełnienie procedur przez konsultanta moje zamówienie zostało anulowane przez operatora. Sam czas obsługi nie był zbyt długi. Konsultant wprowadzał dane do systemu dość sprawnie a cała rozmowa trwała nieco ponad 7 minut.

Patryk_164

07.04.2011

Play

Placówka

Nie zgadzam się (4)
Po raz pierwszy...
Po raz pierwszy wszedłem do restauracji o godz. 10:45. Gdy zajmowałem już miejsce, pan z obsługi oznajmił mi, że restauracja jest jeszcze nieczynna. Poczułem się wyproszony. Po godzinie 11 nastąpiła moja kolejna próba. Wchodząc Pani zza lady przywitała się ze mną. Ponownie zająłem miejsce. Niestety zauważyłem, że nikt nie chce pofatygować się aby przynieść mi kartę. Podszedłem więc do lady i o nią spytałem. Okazało się restauracja w ogóle ich nie posiada. Przed tym jak Pani mnie obsłużyła, musiałem poczekać przed ladą około 1,5 minuty, ponieważ była zajęta przekazywaniem zamówienia osobie zajmującej się dowozem pizzy. Nikt z obsługi nie używał zwrotów grzecznościowych takich jak: proszę, dziękuję itp., za wyjątkiem momentu, w którym podawano mi zamówienie. Samo zamówienie nie było realizowane długo, bo około 5-7 minut. Podczas pobytu w restauracji muzyka w pewnym momencie została pod głoszona na tyle mocno, że przebywanie w tym miejscu zrobiło się nieprzyjemne. W lokalu było wzorowo czysto, niestety unosił się zapach środków czyszczących. Obsługa nie uśmiechała się do klienta, nawet nie starała się stwarzać wrażenia miłych i otwartych dla klienta.

Patryk_164

07.04.2011

Pizzeria K-2

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (2)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi