Opinie użytkownika (3)

Niestety, ale firma...
Niestety, ale firma ŚWIADOMIE NIEUCZCIWE TRAKTUJE KLIENTÓW proponując promocje, których przy wystawieniu paragonu nie uwzględnia i wmawia, że to "błąd klienta" i już za późno, proszę płacić cenę standardową. Chyba nie ma nic gorszego niż zachęcenie zniżką i zmuszenie do zapłacenia podwyższonej ceny. (opinia zmoderowana przez administratora z uwagi na treść)

Patryk_289

15.05.2020

ArtMar

Placówka

Chorzów, 16 lipca

Nie zgadzam się (0)
Jestem ogólnie zadowolony...
Jestem ogólnie zadowolony z obsługi na "wyspie" Toys4Boys w Galerii Katowickiej. Pracownicy przedstawili mi produkty którymi byłem zainteresowany, zaprezentowali ich działanie, zapewnili sympatyczną atmosferę rozmowy (są w wieku studenckim). Widać brak umiejętności sprzedażowych, brak szkoleń, nie starali się nijak przekonać mnie do zakupu - jednak na pewno byli wyluzowani, mili, sympatyczni. Niczego nie kupiłem (fakt, nie czułem się przekonany) ale uśmiech na ustach pozostał :)

Patryk_289

15.03.2014

toys4boys

Placówka

Katowice, 3-go Maja 30

Nie zgadzam się (0)
Byłem dziś w...
Byłem dziś w oddziale BZ WBK w dwóch celach - zdobycia informacji o ofercie kart kredytowych (jestem zainteresowany wyrobieniem sobie takiej) oraz zdobycia doświadczenia sprzedażowego (pracuję w sprzedaży) poprzez sprawdzenie standardu obsługi oraz sposobów na sprzedaż. Wizyta ta do teraz budzi we mnie po prostu najgorsze emocje - jeszcze nigdy nie spotkałem się z taką ignorancją wobec klienta! Po wejściu do oddziału stanąłem na środku nie wiedząc dokąd mam się udać - trzy panie w różnych miejscach oddziału siedziały i nic nie robiły. Podszedłem z własnej inicjatywy do jednej z nich i zapytałem o ulotkę z informacjami o kartach kredytowych - pani obsługująca nie tylko nie miała jej w pobliżu, ale nawet nie umiała znaleźć w oddziale! Trwało to dość długo, wreszcie jedna z jej koleżanek wręczyła jej ulotkę. Gdy ją mi przyniosła wydawała się zaskoczona tym, że chcę o coś jeszcze zapytać. Z resztą nie odpowiadała mi na pytania - gdy powiedziałem, że chciałbym coś więcej dowiedzieć się o ofercie pani zaczęła tłumaczyć mi... jak funkcjonuje karta kredytowa! Wyszedłem bez informacji jakie karty posiada bank, które z nich mógłbym nabyć, jakie byłyby zalety ich oferty wyróżniające je od konkurencji. Właściwie jedynie dowiedziałem się, że mają w ofercie "różne karty" - to cytat. Jestem po prostu zniesmaczony tym jak zostałem potraktowany, na pewno nigdy bym tam nie wrócił jako klient.W poniższych "ocenach" ciężko mi powiedzieć jaką ofertę/cenę/asortyment posiada BZ WBK, gdyż nie udało mi się tych informacji zdobyć. Na pewno jednak zachowanie personelu oraz organizację obsługi oceniam najgorzej jak to możliwe, wiedzę personelu również nisko (pani wiedziała jak działa karta kredytowa ale nic nie powiedziała mi konkretnie o ich ofercie a na pytania odpowiadała bardzo ogólnie, np. "mamy różne karty")

Patryk_289

15.03.2014

Santander Bank Polska

Placówka

Ruda Śląska, ul. P. Niedurnego 44

Nie zgadzam się (1)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi