Sklep zastałem bardzo czysty z pięknie wyeksponowanym towarem. Podczas przejścia przez drzwi przywitało mnie ciepłe ''Dzień dobry'' wychodzące z ust sympatycznej Pani ekspedientki. Moja wybredna postawa nie spotkała się z niechęcią Pani, a wręcz z pozytywnym zakłopotaniem z faktu, iż Pani nie może sprostać moim zachciankom. Po ponad 20min. ''marudzenia'' wyszedłem ze sklepu z wrażeniem bardzo dobrze obsłużonego klienta VIP. Ocena bardzo wysoka!
Po podejściu do męskiego regału czekałem 10-15 minut aż podejdzie do mnie pracownik obsługi klienta. Gdy poinformowałem Pana, iż poproszę o pomoc o chwili pracownik podziękował i oddalił się, lecz w przeciągu następnej minuty pojawił się kolejny z pytaniem ''w czym mogę pomóc''!. W dwóch podajnikach na listki do testowania perfum było pusto!
Uwagę zwrócił również Pan z ochrony który wszystkich traktował jak złodzieji. Chodź byłem w nienagannym stroju oraz moje zachowanie nie powinno budzić większego zdziwienia Pan stał cały czas koło mnie moemtami przeszkadzając mi w poszukiwaniu odpowiedniego kosmetyku.
Bardzo pozytywna ocena oddziału sklepu w Bielanach Wrocławskich. W pierszej kolejności widać czystość oraz dbałóść o uzupełnianie zapasów towaru na półkach. Otwarta wystarczająca ilość kas oraz sympatyczna obsługa nie każąca na siebie czekać. Znakomity asortyment oraz łatwość w robieniu zakupów. Punkty ze świeżymi produktami, takie jak: mięsny, sery, garmażerka, są bardzo dobrze wyposażone i co niezwykle istotne czyste.
Wystarczająca ilość wózków i koszyków pozwala na szybkie odnalezienie się w sklepie oraz łatwość dojechania z zakupionym towarem do auta. Punkt obługi klienta, na przykład przy konieczności posiadania faktury, jest umieszczony w dogodnym punkcie.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.