Opinie użytkownika (10)

Ceny zamówienie internetowego...
Ceny zamówienie internetowego nie zawsze pokrywają się z tym co płacimy w aptece. Godziny otwarcia placówki inne w rzeczywistości niż podane na stronie internetowej.

Paweł_2222

27.06.2022

Dbam o Zdrowie

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Dobra obsługa. Ceny...
Dobra obsługa. Ceny niskie jeśli akurat jest promocja.

Paweł_2222

27.06.2022

Dr.Max

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Dobre, ale drogie...
Dobre, ale drogie paliwa. . Fajny program lojalnościowy Punkty Payback.

Paweł_2222

22.06.2022

BP

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Dobre, ale drogie...
Dobre, ale drogie paliwa. Zazwyczaj dobra obsługa i czasem bywa wysoki standard stacji. Fajny program lojalnościowy.

Paweł_2222

22.06.2022

Circle K

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Dobre, ale drogie...
Dobre, ale drogie paliwa. Zazwyczaj dobra obsługa i wysoki standard. Fajny program lojalnościowy Navigator.

Paweł_2222

22.06.2022

LOTOS

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Wizyta przebiegła w...
Wizyta przebiegła w komfortowych warunkach i przyjemnej atmosferze. W sklepie było przestronnie i nie było tłoku, charakterystycznego dla niektórych sklepów konkurencyjnych sieci. Sklep był czysty i dobrze wyposażony, Produkty były świeże i atrakcyjnie wyeksponowane. Bogaty asortyment produktów sprawił, że bez problemu mogłem odnaleźć i wybrać produkty, którymi byłem zainteresowany. Sprawna obsługa w kasie również zachęciła mnie do odwiedzenia tego sklepu w przyszłości. Dlatego też mogę sklep polecić rodzinie i znajomym.

Paweł_2222

15.07.2019

LIDL

Placówka

Mielec, Jagiellończyka 19

Nie zgadzam się (0)
Obsługa na najwyższym...
Obsługa na najwyższym poziomie. Lepiej wypada niż podobne salony w Rzeszowie. Oferta warta rozważenia. Zainteresowali mnie ofertą Smartcar. Warto się potargować np. o opłaty aktywacyjne , bo tanio nie jest. No ale podobno jakość sieci ma znaczenie, Chwalą się certyfikatami, badaniami jakości.

Paweł_2222

27.06.2019

T-Mobile

Placówka

Mielec, Żeromskiego

Nie zgadzam się (0)
Pracownik nie zadawał...
Pracownik nie zadawał pytań w celu rozpoznania moich potrzeb lub ich doprecyzowania. W konsekwencji doradca nie rozpoznał wielu moich potrzeb. Jeśli chodzi o techniczną stronę sprzedawca dość szczegółowo opisał korzyści wynikające z zakupu podłogi drewnianej. Podkreślił wyjątkowy efekt wizualny. Czyli podsumowując można liczyć na fachową techniczną doradę, ale jeśli nie jesteś architektem wnętrz to nie licz, że sprzedawca Ci pomoże w inny sposób niż wręczenie katalogów z inspiracjami.

Paweł_2222

19.06.2019

KOMFORT

Placówka

Staszów, ul. Mickiewicza 31

Nie zgadzam się (0)
Jestem rozczarowany promocjami...
Jestem rozczarowany promocjami w tym sklepie. Warunki promocji zmieniają z dnia na dzień. Produkt jednego dnia jest w promocji następnego dnia ten sam produkt już nie. Teoretycznie warunki proste do zrozumienia. W praktyce bałagan, ludzie pod kasą oddają produkty, bo okazuje się , że nie są objęte promocją. Sam naciąłem się. Na oddanie produktów zakupionych trzeba czekać, aż kolejka z kupującymi się skończy. To upokarzające. Ceny nie są najniższe więc warto się zastanowić, bo po otrzymaniu paragonu może okazać się, że promocja nie weszła i nie otrzymamy bonu zniżkowego na następne zakupy.

Paweł_2222

17.06.2019

Majster

Placówka

Mielec, ul. Szafera 37A

Nie zgadzam się (0)
Wizytę oceniam neutralnie....
Wizytę oceniam neutralnie. Rozmowę musiałem zainicjować sam. Potrzeby zostały rozpoznane pobieżnie. Co prawda pracownik wskazał karmę jako polecaną jednak nie powiedział dlaczego ją poleca. Produkty są w miarę dobrze wyeksponowane. Dostępne są opakowania karmy różnych marek - zarówno duże jaki i małe, ale tylko w opakowaniach. Nie ma karmy dostępnej luzem. Zabrakło uprzejmego powitania, pożegnania i zaproszenia do ponownego odwiedzenie sklepu.

Paweł_2222

17.06.2019

Mini Oceanarium

Placówka

Mielec, ul. Leśna 5

Nie zgadzam się (1)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi