Opinie użytkownika (1)

1.rozmowa handlowa przeprowadzona...
1.rozmowa handlowa przeprowadzona w sposób prawidłowy: zidentyfikowana potrzeba klienta, używanie "haków", mówienie językiem korzyści, stosowanie parafrazy, własciwy opis produktu. 2. biurku pracownika - brak tzw. czystego biurka , nieład wynikający z prawdopodobnie z nadmiaru pracy, widoczne dokumenty innych procesowanych wniosków kredytowych 3. strój pracownika zestandaryzowany - prawidłowy, paznkocie krótkie, buty pełne, brak "błyskotek"

Paweł_347

08.07.2009

PKO BP

Placówka

Nysa, Bolesława Krzywoustego 1

Nie zgadzam się (18)
08.05.2022
Odpowiedź firmy
Dziękujemy za zgłoszenie. Z każdej opinii i oceny wyciągniemy wnioski, aby poprawiać jakość obsługi Klientów.

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi