OK. Jakość obsługi przez stacjonarny personel salonu bardzo wysoka pod względem kultury, jednak zostałem wprowadzony w błąd co do oferowanego telefonu. Konsultantka podała mi inną specyfikację techniczną urządzenia niż było to w rzeczywistości. Konsultantka korzystała z zewnętrznego portalu branżowego i nie wiedziała, że oferowany w Play telefon jest wyposażony w inne podzespoły niż pidane na portalu. Na plus:Zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, wygląd miejsca obsługi. Na Minus: Wiedza i kompetencje personelu, organizacja i czas obsługi.
Moją ostatnią wizytę w markecie budowlanym Leroy Merlin w Krasnem k. Rzeszowa oceniam ogólnie całkiem dobrze. Może było to zasługą dość późnej godziny i małej ilości klientów w sklepie, nie miałem jednak najmniejszych problemów ze znalezieniem odpowiedniego sprzedawcy na każdym z odwiedzonych działów (farby, elektryka). Każdy z napotkanych sprzedawców potrafił w bardzo krótkim czasie udzielić fachowej odpowiedzi na moje pytania. Jeżeli chodzi o zachowanie podejście sprzedawców do klientów, to zachowywali się jak najbardziej poprawnie - odpowiadali na powitanie i pożegnanie, byli uprzejmi i uśmiechnięci. Mam jednak jedno poważne zastrzeżenie do sprzedawców. Na punkcie informacyjnym jednego z działów byłem świadkiem tego, jak jeden z nich kopnął drugiego, po czym usłyszał, co tamten o nim sądzi (niby żarty, jednak jeśli dochodzi do nich, nie powinno to mieć miejsca na oczach klientów). Dopiero po fakcie sprzedawcy zorientowali się, iż nie są sami w tej części sklepu. Co do obsługi kasowej jak najbardziej pozytywna ocena, szybko i uprzejmie. Ogólnie oprócz jednego incydentu całkiem pozytywne wrażenia.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.