Opinie użytkownika (6)

-obsługa jest nie...
-obsługa jest nie miła,brak firmowej odzieży - częstym widokiem jest bród - ciężko uzyskać informacje o produktach

Piotr_2246

22.10.2014

Kaufland

Placówka

Bielsko-Biała, Aleja gen. Władysława Andersa 81

Nie zgadzam się (1)
26.01.2021
Odpowiedź firmy
Dziękujemy za zgłoszenie obserwacji na temat naszej firmy. Dzięki Pana opinii na temat funkcjonowania naszego marketu dokonamy usprawnienia dziedzin, które ocenił Pan negatywnie. Jednocześnie wyrażamy nadzieję, iż pozostanie Pani naszą Klientką, a kolejne zakupy będą upływały w miłej atmosferze. Informujemy, że Pana zgłoszenie dotyczące funkcjonowania marketu w Piasecznie przekazaliśmy do dyrektora marketu oraz do dyrekcji regionalnej w celu wprowadzenia odpowiednich środków zaradczych, aby w przyszłości uniknąć opisanych niedociągnięć. Jeszcze raz serdecznie dziękujemy za zgłoszone uwagi. Pozdrawiamy, Zespół Obsługi Klienta Kaufland
Ogólnie oceniam jakość...
Ogólnie oceniam jakość obsługi na 5/6 ponieważ miałem małe zastrzeżenie do czasu obsługi. Chciałem domówić napój do zamówienia i musiałem się dobrze postarać aby zwrócić na siebie uwagę.

Piotr_2246

22.10.2014

Pizza Hut

Placówka

Warszawa, CH Bemowo

Nie zgadzam się (0)
Jestem na tej...
Jestem na tej stacji praktycznie codziennie a wiec mogę spokojnie wypowiedzieć się na temat obsługi.Częstym przypadkiem jest widok dużej kolejki, jedna osoba z obsługi przy kasie po czym po 5 minuta przychodzi druga z zaplecza. Na tej stacji można by poprawić organizacje pracy aczkolwiek całokształt oceniam na 4+/6

Piotr_2246

22.10.2014

ORLEN

Placówka

Warszawa, Puławska 554

Nie zgadzam się (0)
- obsługa nie...
- obsługa nie posiada wiedzy o swoich działach- ochrona traktuje każdego klienta jak złodzieja- obsługa samochodów sprzątających jest nie miła dla klientów

Piotr_2246

21.10.2014

Auchan

Placówka

Warszawa, Górczewska 124

Nie zgadzam się (0)
- Kiepska znajomość...
- Kiepska znajomość obsługi języka angielskiego.- nie świeże wędliny- pieczywo drogie oraz nie świeże

Piotr_2246

21.10.2014

Freshmarket

Placówka

Warszawa, H.Czaki 4

Nie zgadzam się (0)
Sieć sklepów Lidl...
Sieć sklepów Lidl oceniam na 4/6. Powody takiej oceny są następujące:- często spotykam się z wymieszaniem różnych produktów oraz przedmiotów a mianowicie, wędlina jest w parówkach, swetry leża w kurtkach, żelki w cukierkach itd. Jest to strasznie irytujące ponieważ traci się czas oraz cierpliwość na znalezienie ceny danych produktów bądź udanie się do czytnika.- jedynie jeden czytnik na cały sklep do sprawdzania cen.- bardzo niski poziom obsługi jeżeli chodzi o komunikatywność w języku angielskim( podam przykład z życia, klient który mówił w jeżyku angielskim nie mógł uzyskać informacji o położeniu jakiegoś produktu ponieważ żadna osoba z obsługi nie potrafiła rozmawiać właśnie w tym języku, oczywistą rzeczą jest to, że nie jest to konieczne w całym personelu ale chociaż jedna osoba na sklepie powinna posługiwać się płynie tym językiem.- obsługa na kasie wygląda nie estetycznie ponieważ koszulki z logiem Lidl często są nakładane na stertę innych rzeczy( przypuszczam, że jest to powód zmarznięcia)- złym rozwiązaniem jest położenie kas przy wyjściach, ponieważ klienci płacąc oraz pakując zakupy są narażeni na przeciągi oraz zmiany temperatur które są bardzo odczuwalne.- powinny być także małe koszyki podręczne, ponieważ częstym widokiem jest jak ludzie w niewielką ilością zakupów chodzą z kartonami co jest to bardzo nie wygodne oraz kiedy jest dużo klientów i każdy jeździ z koszykiem po sklepie robi się bardzo mało miejsca co uniemożliwia swobodne poruszanie się.Jeżeli chodzi o opinie i spostrzeżenia z mojej strony na dzień dzisiejszy to wszystko co zdążyłem zaobserwować.

Piotr_2246

21.10.2014

LIDL

Placówka

Warszawa, Kasprowicza/Sokratesa 117

Nie zgadzam się (0)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi