Opinie użytkownika (2)

Do sklepu wszedłem...
Do sklepu wszedłem około 17.05. W sklepie było 6 Klientów i 3 osoby obsługi. W lokalu było czysto, podłoga była zmyta, ściany nie miały zabrudzeń. Na podłodze nie leżąły żadne kartony, śmieci i inne rzeczy utrzudniające poruszanie się. W sklepie panował przyjemny zapach odświerzacza powietrza. Wszyscy pracownicy ubrani byli w koszulki producentów, których wyroby ofeowane były w sklepie. Nie mieli żadnych identyfikatorów. Po wejściu do sklepu podszedłem do półki z butami do biegania. Po chwili podeszła do mnie pracownica. Zapytała, czy może w czyś mi pomóc. Powiedziałem, że szukam butów do biegania. Pracownica zadała mi kilka pytań, które pozwoliły jej określić to czego potrzebuję. Zapytała czy będę biegał z terenie, czy po bieżni. czy to mają być buty na teraz czy na lato, czy dla mnie czy na prezent. Dzięki temu dowiedziała się, że potrzebuję butów na siłownię i na bieżnię. Pokazała mi kilka modeli w różnych cenach (od 210- 430 zł) Zapytałem o różnicę w komforcie tych najtańszych i najdroższych. Odpowiedziała mi wtedy o zaletach każdej pary, o systemach wspomagających pracę nogi. Podczas całej rozmowy była miła, uprzejma i kompetentna. W trakcie rozmowy dało się wyczuć, że większą uwagę zwraca na markę Reebook niz na inne marki. Po skonczonej rozmowie powiedziałem, że musze sie jeszcze zastanowić i rozejrzeć. Jak wychodziłem, usłyszałem od Pracownicy " Do widzenia i zapraszam ponownie" Cała wizyta trwała 18 minut z czego konsultacja z Pracownicą 13 minut.

Przemysław_488

29.11.2011

Reebok

Placówka

Lublin, Krakowskie Przedmieście 34

Nie zgadzam się (2)
Do pizzerii poszedłem...
Do pizzerii poszedłem z żoną. Zaraz po wejściu kelner przywiał nas serdecznie i zaprosił do stolika. Stolik przy którym siedliśmy miał jeszcze ślady niedawnej konsumpcji. Okruszki i plamy po szklankach z piwem dało się od razu zauważyć. Kelner po chwili podszedł do nas i zostawił 2 karty dań (32 gatunki pizzy, 2 rodzaje ciasta, 6 sałatek, 4 gatunki piwa i napoje). Po 2,5 minuty podszedł do nas i spytał czy już wybraliśmy. Nie zaproponował nic od siebie, nie spytał na co mamy ochotę. Przyjmując od nas zamówienie nie spytał czy chcemy dodatkowy sos do pizzy, jakąś sałatkę. Zapytał tylko o napoje. Na pizzę czekaliśmy 22 minuty, co przy pustym lokalu było długim czasem oczekiwania. Napoje dostaliśmy razem z pizzą, a nie wcześniej, jak to jest w zwyczaju restauracji. Po konsumpcji poszedłem do łazienki. W męskiej toalecie brakowało ręczników papieowych i nie było suszarki do rąk. Podłoga i sanitariaty były czyste, lecz koło zlewu było nachlapane wodą. W łazience panował przyjemny zapach z odświeżacza. Kelner który nas obsługiwał był ubrany czysto, schludnie lecz nie miał na sobie nic co świadczyłoby, że jest pracownikiem tej restauracji. Ubrany był w ciemne jeansy i w sweterek w fioletowo brązowe pasy. W pizzerii czuć było zapach dymu papierosowego, co nie sprzyjało dobrej atmosferze. W lokalu było generalnie czysto, podłoga była czysta, firanki w oknach także. Wyjątkiem były stoliki, które wyglądały jakby nie były wycierane. Podczas płacenia kelner nie zapytał czy chcę płacić kartą czy gotówką i w momencie jak wyciągnąłem kartę powiedział, że powinienem poinformować go wcześniej jak chcę płacić. Nie chciałem wdawać się z nim w niepotrzebne dyskusje więc odpowiedziałem, że ma teraz nie lada problem.

Przemysław_488

09.11.2011

Mariano Italiano

Placówka

Lublin, Kunickiego 65

Nie zgadzam się (5)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi