Opinie użytkownika (4)

Moja uwaga dotyczy...
Moja uwaga dotyczy się tylko zachowania kasjerek. Ich standardowa regułka witająca klienta to jedno ale uprzejmość i uśmiech na twarzy zawsze idzie w parze w ich pracy. Wszystkie 3 Panie maja ode mnie dużego plusa. To duży atut tego sklepu a w dzisiejszych czasach ewenement. To na pewno profesjonalne podejście kierownictwa do pracowników, motywując ich sprawiają, że praca ich jest bardziej ludzka, a może te kasjerki są ponad to wszystko. Zachęcam do odwiedzenia i przekonania się o czym mówię.

Radosław_51

27.04.2012

Biedronka

Placówka

Częstochowa, Rędzińska 15

Nie zgadzam się (0)
Bardzo rzetelna i...
Bardzo rzetelna i uprzejma obsługa klienta przez kierownika placówki (pan S.). Byłem tam również 6 tygodni temu i obsługiwał mnie pracownik tej placówki i również wizyta przebiegła bez żadnych zarzutów. Każdy poruszony temat był omówiony a wszystkie kwestie wyjaśnione. Polecam wszystkim tą placówkę.

Radosław_51

23.12.2009

T-Mobile

Placówka

Bydgoszcz, Skarżyńskiego 10

Nie zgadzam się (20)
Będąc w sklepie...
Będąc w sklepie zapytałem się o dostawę danego towaru osobę wykładającą towar na półki ale z innego działu. Uzyskałem odpowiedź "nie ma i niestety nie wiemy kiedy bedzie"...z akcentami dzień dobry i dziekuje bardzo. Do pełnej piątki brakowało mi tylko " zaraz się zapytam czy w najbliższym czasie nie zostanie zamówiony".

Radosław_51

05.05.2009

Carrefour Express

Placówka

Bydgoszcz, Wyzwolenia 66

Nie zgadzam się (27)
Wchodząc do placówki...
Wchodząc do placówki od razu zostałem zapytany w czym mogę pomóc, co mnie bardzo usatysfakcjonowało. Powiedziałem w czym jest problem i zostałem skierowany do akurat zajętego stolika z informacjami o kredycie hipotecznym, gdzie miałem poczekać 3-5 min. Nie spieszyłem się więc czekałem. W międzyczasie zmieniła sie pani na infomacji głównej a ja czekałem juz 10 min. Po 15 min wyszedłem z placówki nie dowiadując się nic. Moja ocena +3 za dobre chęci i miłą obsługę w początkowej fazie a -5 dlatego iż cel mojej wizyty nie został spełniony mimo iż przy 2 stanowiskach sąsiednich nie było nikogo a musiałem czekać do tego jednego. Łącznie -1

Radosław_51

05.05.2009

mFinanse

Placówka

Bydgoszcz, ul. Jana Kazimierza 1

Nie zgadzam się (21)
01.05.2022
Odpowiedź firmy
Witam, dziękujemy za podzielenie się z nami opinią na temat naszego Banku. Dokładamy wiele starań, aby nasi Klienci byli usatysfakcjonowani z naszej obsługi, dlatego każda wskazówka jest dla nas cenna. Sytuacja, której Pan doświadczył nie powinna mieć miejsca, za co serdecznie przepraszamy. Oczekiwanie do Doradcy było zbyt długie, ale niestety w naszej placówce dyżuruje tylko jeden Doradca ds. Kredytów hipotecznych. Pozostali o których Pan wspomina to specjaliści zajmujący się innymi produktami. Uprzejmie proszę o podanie numeru kontaktowego. Nasz Doradca skontaktuje sie z Panem w celu umówienia się na spotkanie w godzinach Panu odpowiadających. Pozdrawiam Anita Baszyńska Menadżer ds. Obsługi Klientów CF mBank ul. Jana Kazimierza 1 Bydgoszcz

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi