Opinie użytkownika (1)

Dziękuję miłej Pani...
Dziękuję miłej Pani z którą rozmawiałem na infolinii 23.11 po godzinie 9. Udzieliła mi szczegółowych informacji dotyczących warunków przedłużonej umowy i nowej promocji na Netflixa. Była przy tym bardzo uprzejma. Oby więcej takich pracowników :) Niestety podczas kontaktu przez facebooka nie udzielono mi odpowiedzi na moje pytania i przekazano jedynie rozmowę na odsłuchawnie (o co nie wnioskowałem). A wystarczyło zajrzeć do systemu.

RafałG

23.11.2023

Vectra

Infolinia

Nie zgadzam się (0)
23.11.2023
Odpowiedź firmy
Dziękujemy za Twoją opinię! 😊 Klienci są dla nas najważniejsi, dlatego codziennie pracujemy nad tym, by zwiększyć ich zadowolenie.

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi