Opinie użytkownika (2)

W dniu 08.01.2010...
W dniu 08.01.2010 r. postanowiłem zamówić smatphone HTC HD 2 na stronie internetowej firmy Euro RTV AGD. Zamówienie przebiegło bez najmniejszych zakłóceń, chwilę po zamówieniu otrzymałem potwierdzenie, produkt miał być do odbioru w jednym ze sklepów już w dniu następnym po 14:00. NAstępnego dnia już koło godziny 10:00 otrzymałem maila z informacją że telefon już czeka na odbiór - było to dla mnie miłym zaskoczeniem, błyskawiczna dostawa to wielki plus dla tej firmy - niestety na tym plusy się kończą. Po przyjeżdzie do sklepu wszedłem na salę sprzedaży, wszędzie panował ład i porządek, kilku pracowników było na sali sprzedaży, czyste podłogi, ekspozycja bez zarzutu, żadnych uchybień jeżeli chodzi o czystość, ekspozycję towaru oraz opisy i ceny. Produkty ułożone tematycznie, w sposób logiczny i uporządkowany, nie było problemu ze znalezieniem jakiegokolwiek produktu. Po rozejżeniu się po sklepie podszedłem do pracownicy informacją że chciałbym odebrać zamówiony sprzęt, pani udała się na zaplecze i przyniosłą pudełko - byłem pewien że nie muszę sprawdzać zawartości skoro zamówiłem nowy produkt. Przed odbiorem produktu załątwiłem wszystkie formalności - fakturę, dokument wydania zewnętrznego i wróciłem do PAni po zamówiony sprzęt. Co zobaczyłęm po otwarciu pudełka z telefonem za 2500zł? Telefon był już uprzednio rozpakowany, wszystkie folie ochronne zostały zerwane, wyświetlacz nosił ślady użytkowania - był cały w śladach palcy, dodatkowo bateria była całkowicie rozładowana co nie pozwalało na wypróbowanie sprzętu - w domu musiałem ładować telefon około 20 minut żeby wogóle zareagował. Uważam że zachowanie sklepu było całkowicie nie profesjonalne, pracownicy bawili się wczesniej zakupionym przezemnie telefonem, uważam że jest to naganne i nieprofesjonalne zachowanie. JAko klient płacący 2500zł za telefon chciałbym otrzymać sprzęt nierozpakowany. Ogólnie obsługę internetową oceniam na bardzo wysokim poziomie porównując z innymi sieciami takimi jak Mix Electronics czy Agito.pl, natmisat z takim zachowaniem sprzedawców spotkałem się poraz pierwszy i mam nadzieję ostatni ponieważ napewno nie dokonam już żadnego zakupu w odwiedzonym przezemnie sklepie oraz będę odradzał go każdemu znajomemu.

Robert_179

10.01.2010

RTV EURO AGD

Placówka

Warszawa, Plac Szwedzki, Janki 3

Nie zgadzam się (18)
W dniu 19.10.2009...
W dniu 19.10.2009 r. około godziny 15:00 przybyłem do prywatnej przychodni lekarskiej LUX MED. Na początku negatywne odczucia sprawiły problemy z miejscem parkingowym na terenie przychodni, posiada ona zbyt mały parking jak na tą ilość pacjentów którzy pojawiają się codziennie u lekarzy. Po zaparkowaniu udałem się do rejestracji, czas oczekiwania na przyjęcie przez konsultanta wyniósł niecałą minutę, zostałem bardzo miło przywitany i błyszkawicznie wydano mi kartę statystyczną z którą należy udać się do lekarza. Płatności za wizytę dokonałem za pomocą karty. Na wizytę zapisałem się dzień wczesniej za pomocą komunikatora internetowego ze strony internetowej przychodni. Po rejestracji udałem się bezpośrednio pod gabinet lekarski, po dwóch minutach zostałem zaproszony do gabinetu. Firma LUX MED charakteryzuje się bardzo przyjazną dla pacjenta obsługą, zarówno konsultantów jak i lekarzy. Przychodnie są czyste i zadbane, a swoim wyglądem powodują pozytywne emocje u pacjentów. Bardzo dużą zaletą jestkrótki termin oczekiwania na wizytę od momentu zapisu jak i w momencie przybycia do przychodni, ponieważ pacjent nie zajmuje kolejki i nie czeka kilku godzin tylko przychodzi na umówioną godzinę. LUX MED w ofercie posiada oferty abonamentowe dla klientów jak i istnieje możliwość odpłatnych jednorazowych wizyt z której ja miałem właśnie przyjemność skorzystać. Podsumowując wizytę należy powiedzieć że wywołałą ona same pozytywne reakcji, można tylko żałować że standardy publicznej opieki zdrowotnej są skrajnie różne.

Robert_179

24.10.2009

LUX MED

Placówka

Łódź, Milionowa 2G

Nie zgadzam się (23)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi