Opinie użytkownika (2)

monopolista z dziadowskim...
monopolista z dziadowskim podejściem do klienta, prl jak się patrzy

Sławomir_24

12.02.2024

TAURON

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Obserwację rozpocząłem od...
Obserwację rozpocząłem od podjazdu do dystrybutora. Czekałem około minuty, aby pracownik sam wyszedł do mnie bez używania dzwonka (do wezwania obsługi). Niestety, nie doczekałem się. Zadzwoniłem pierwszy raz. Bez reakcji. Po ok. minucie zadzwoniłem drugi raz, tym razem dłużej. W sumie zanim ze stacji wyszła pani od obsługi minęło około 4-5 minut. Pani była ubrana w kamizelkę odblaskową, jednak nie była zapięta. Pierwsze słowa to "Dzień dobry, za ile będzie?". Podczas tankowania gazu nie używała okularów ochronnych ani nie poinformowała mnie, abym wysiadł z auta. Pani miała włosy w kolorze jasnego kasztana, około 160 cm wzrostu, puszysta. Jeszcze w trakcie tankowania poszedłem do kasy. W środku była jedna czynna kasa, przy której w kolejce stały cztery osoby. W kolejce spędziłem pięć minut, w międzyczasie z zaplecza do obsługi kawiarenki wyszła pani. Przy kasie obsługiwał mnie kasjer Jacek, włosy ciemne, krótkie. Bardzo kulturalna i szybka obsługa. Pytał zarówno o kartę na punkty, jak i o to, co wybieram: fakturę czy paragon. Gdy miałem kłopot ze wskazaniem numeru dystrybutora, przy którym stoi mój samochód, spytał za jaką kwotę miałem mieć zatankowane. Przy odejściu od kasy na moje "Do widzenia" odpowiedział tylko kasjer Jacek, chociaż zdążyła wrócić także pani, która obsługiwała gaz przy moim samochodzie.

Sławomir_24

05.09.2008

BP

Placówka

Gliwice, Dąbrowskiego 18

Nie zgadzam się (27)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi