Opinie użytkownika (2)

Korzystałam w dniu...
Korzystałam w dniu dzisiejszym z usług fryzjerskich świadczonych przez ten salon i jestem bardzo zadowolona. Zostałam przyjęta od razu bez wcześniejszej potrzeby umawiania się a zapłacić mogłam kartą płatniczą, co było dla mnie niezwykle wygodne, gdyż nie posiadałam gotówki przy sobie. Pani od razu wskazała mi miejsce gdzie mogę zostawić kurtkę i zaprowadziła (z siostra) do poczekalni z magazaynami. Zaproponowała nam także coś do picia. W salonie użyto do obcięcia i uczesania mnie markowych kosmetyków o ślicznych zapachach (np. migdałowy szampon). Od razu zaproponowano mi także serię do pielęgnacji włosów i poradzono jak o nie dbać. Fryzura zaś idealnie pasuje do kształtu mojej twarzy i jest naprawdę śliczna. Fryzjerka podczas ścinania pytała czego od niej oczekuję i doradzała mi co będzie odpowiednie dla mojego typu włosów i urody.

Sandra_5

10.02.2009

De legge

Placówka

Opole, Ozimska 18/3

Nie zgadzam się (29)
Dziś chciałam zakupić...
Dziś chciałam zakupić w wyżej wymienionym sklepie spódnicę, która była przeceniona, wybrałam 2 rozmiary i z siostrą poszłam do przymierzalni. Wybrałam tą która była odpowiednia a drugą musiałam sama odnieść na miejsce, zwykle robię to nawet jeśli jest osoba, która odwiesza rzeczy, tutaj jednak uderzyło mnie, że po pustym sklepie bezczynnie kręciło się 4-5 sprzedawców a żaden nie podszedł odebrać ode mnie niepasującej spódnicy. Mimo to jak zwykle podeszłam z tą pasującą do kasy, przy której stali wszyscy ekspedienci (2-3 chłopaków i 2 dziewczyny). Kiedy położyłam towar na stole wszyscy na mnie spojrzeli a stojąca tuż przy kasie dziewczyna odsunęła się, popatrzyła na resztę i zapytała czyja kolej teraz kasować jakby to był jakiś wielki problem mnie obsłużyć, gdzie żadne z nich dokładnie nic nie robiło.Byłam uprzejma więc zupełnie nie rozumiem takiego zachowania. Mimo to nadal byłam chętna nabyć towar. W końcu obsłużył mnie jeden z chłopców. Nabił kod i dałam mu kartę płatniczą, ponieważ nie miałam przy sobie gotówki. Nagle, gdy wbiłam pin i już miałam go zatwierdzić popatrzyłam na cenę wyświetloną na kasie-45 złotych. Byłam w szoku, ponieważ na wszystkich spódnicach (ok 5 sztuk na wieszaku)była cena 35zł. Chciałam kupić tą spódnicę za cenę widniejącą na metce. Obsługujący mnie ekspedient i ekspedientka, która podeszła zaczęli wyjaśniać, że kasa pokazuje prawidłową cenę a oni nie zdążyli zmienić cen po bodajże sobotniej wyprzedaży. Zrezygnowałam z zakupu, ponieważ tego było dla mnie za wiele choć naprawdę chciałam i w sumie nadal chce kupić ten towar. Po pierwsze nie interesuje mnie cena na kasie gdyż jak każdy człowiek nie mam w oczach skanera i patrzę na metkę,a na każdej z 5 spódnic była ta sama cena-35zl a nie 45. Po drugie mamy wtorek więc od soboty minęły już 3 dni!!!(sklep czynny też w niedziele) a 5 osób nie miało czasu zmienić cen a miało czas stać bezczynnie przy kasie i dyskutować?! Podejrzewam też, że nie tylko ceny spódnic "nie zdążyli" poprawić, ale także innych artykułów. Od oceny -5 ratuje ich tylko to, iż przeprosiny ekspedientki były naprawdę szczere, choć tylko ona jedna wyglądała na przejętą.

Sandra_5

10.02.2009

Diverse

Placówka

Opole, Krakowska 39

Nie zgadzam się (27)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi