Opinie użytkownika (6)

W piątek wybrałem...
W piątek wybrałem się z dziewczyną do Plazy na zakupy. Już na wejściu do sklepu Gatta usłyszeliśmy wyraźne i miłe: dzień dobry. Pojawiła się przed nami bardzo ładna Pani z obsługi. Moja dziewczyna była zachwycona jej skromnym i promującym sklep ubiorem. A mianowicie miała bardzo ładne turkusowe rajstopy i golfik w tym samym kolorze. To naprawdę zrobiło na nas wrażenie bo odkąd pamiętamy to Panie w tym sklepie zwykle ubierały się tylko na czarno... Pani zaproponowała nam pomoc... Moja dziewczyna wybrała czarny golfik/ sukienkę i pokierowana przez panią z obsługi poszła zmierzyć( przymierzalnia była czysta i przestronna).W trakcie przymiarki Pani dopytywała się czy rozmiar jest odpowiedni i czy czegoś potrzeba. Szczerze przyznam że dawno nie spotkaliśmy się z tak miła obsługą. Nie ukrywam też że moja dziewczyna jest bardzo wyczulona w tej kwestii. Po przymiarce przeszliśmy się do kasy a tam ta sama Pani starannie spakowała nasze zakupy proponując jeszcze rajstopy.Podziękowała i przegnała się. Chętnie wrócę tam na zakupy.Dodatkowo w reklamówce znalazłam kupon dzięki, któremu można przyłączyć się do konkursu z fajnymi nagrodami.

Slavomir

04.11.2012

Gatta

Placówka

Lublin, Lipowa 13

Nie zgadzam się (0)
Na zakupy do...
Na zakupy do Pepco wybieram się często. W sklepie jest bardzo tanio a produkty są bardzo ładne. Znajdę tam zarówno różnego rodzaju gadżety do wystroju mieszkania jak i fajne ubranie dla mnie. Sklep znajduje się w świetnej lokalizacji w centrum. Już na wejściu słyszę krzyk ekspedientki na cały lokal... nie , nie to nie było dzień dobry! jak wypadałoby gdyby ekspedientka była dobrze wychowana. To było zmuszenie mnie do wzięcia koszyka. Nie miałbym nic przeciwko gdyby pani ekspedientka podeszła do mnie i delikatnie zaproponowała mi wzięcie koszyka ale... nie krzyczeć na cały sklep! Widziałem także jak ta sama ekspedientka krzyczy tak do osób starszych. W takich galeriach jak plaza nie jesteśmy nauczeni nosić koszyków wiec pracownicy takich małych sklepów powinni to zrozumieć. Na sklepie zawsze ale to zawsze jest bałagan! szczególnie na dziale z odzieżą. Ubrania leżą na podłodze są pozawieszane ciasno i ciężko coś znaleźć ... mimo tego ceny motywują do poszukiwań. Po wybraniu towaru udałem się do kasy. Przy kasie pani ( ta która krzyczała na mnie na cały sklep) obsłużyła mnie od niechcenia. To co bardzo mnie zabolało to to, że zakupione prze zemnie ubrania zwinęła a nie złożyła. Jeżeli kupuje nowy sweter to chce żeby był ładnie złożony a nie pognieciony jak w second hand. Myślę, że panie z obsługi powinny docenić swoją pracę bo z takim zachowaniem i kulturą to mogły by pracować co najwyżej na targu...

Slavomir

04.11.2012

PEPCO

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Pracownicy sklepu zawsze...
Pracownicy sklepu zawsze bardzo mili i chętnie służący pomocą. Podczas obsługi na kasie zawsze pierwsi mówią dzień dobry, do widzenia i zapraszamy ponownie:) produkty zawsze po najniższych cenach i w bardzo dobrej jakości, dorównują często markowym produktom. Towar na sklepie zawsze jest dołożony i niczego nie brakuje. Jest schludnie i czysto. Pomimo dużych kolejek na kasach obsługa daje rade i pracuje dynamicznie

Slavomir

05.03.2011

Biedronka

Placówka

Jasło, Baczyńskiego 15

Nie zgadzam się (4)
Jestem stałym klientem...
Jestem stałym klientem sklepu Ryłko, cała moja rodzina zaopatruje się tam w buty ponieważ są skórzane i porządnie wykonane. Obsługa jest bardzo miła i schludna, a ekspedientki zawsze uśmiechnięte i pomocne. Na sklepie zawsze jest posprzątane. Ekspedientki zawsze proponują mi dodatkowy produkt do pielęgnacji nowych butów.

Slavomir

11.02.2011

RYŁKO

Placówka

Lublin, Lipowa 13

Nie zgadzam się (3)
Obsługa na stacji...
Obsługa na stacji bardzo obojętna i mało charyzmatyczna, bardzo często nawet nie mówią dzień dobry. Chyba ostatnio zatrudnili nowego młodego pracownika, który jest miły, sympatyczny i zawsze proponuje obsługę. Konkurencyjna dla stacji Lotos jest stacja Shell, na której ceny są niższe. Obsługa na stacji jest szybka i personel wykonuje ją prawidłowo. Wyposażenie i wygląd stacji są na bardzo dobrym poziomie.

Slavomir

11.02.2011

LOTOS

Placówka

Łęczna, Aleja Jana Pawła II 93

Nie zgadzam się (0)
Jakiś czas temu,...
Jakiś czas temu, będąc w sklepie Cubus, byłem świadkiem ciekawej sytuacji, mianowicie, będąc około 30 min na sklepie przy dość dużym natężeniu klientów widziałem tylko jedną osobę z personelu która stała na kasie i popijała kawę spod lady, nie wiem po co ona na tej kasie stała ponieważ nie było kolejki a ludzi na sklepie było sporo. Pani ta jest zastępcą kierownika sklepu. Po wybraniu odpowiednich produktów poszedłem w stronę kasy i za drzwiami do zaplecza zauważyłem 3 pracowników których nie było na sklepie. To jeszcze nie wszystko. Gdy zapłaciłem za towar i wychodziłem zapiszczała mi bramka, stałem dłuższą chwilę, lecz w dalszym ciągu nikogo nie było na sklepie i nikt nie mógł zareagować. Po dotarciu do domu, zauważyłem, że jeden z produktów jest oklipsowany. Jest to niedopuszczalne! Każdy złodziej który przychodzi do Cubusa spokojnie może wynieść wszystko i nikt nie zareaguje! Obsługa jest bardzo miła, ale niestety organizacja pracy jest fatalna.

Slavomir

01.02.2011

Cubus

Placówka

Lublin, Lipowa 13

Nie zgadzam się (31)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi