Opinie użytkownika (4)

Rzeczywiście jakaś GRANDA....
Rzeczywiście jakaś GRANDA. Cafe late bez pianki (kawa z mlekiem wyszła). Pancake z syropem klonowym... syropu co kot napłakał, dosłownie maźnięty jeden z placków. Jedna z kelnerek jakby za karę była, niezorientowana w składzie i nie zrobiła nic, aby się zorientować (miały być owoce... różne owoce a były tylko maliny)... cóż możliwe że lokal specjalizuje się w typowych daniach obiadowych poprzednia wizyta była znacznie bardziej udana

SyZyf84

19.09.2022

Granda Bistro & Restaurant

Placówka

Nakło nad Notecią, Gimnazjalna 4/4

Nie zgadzam się (0)
Nie jest to...
Nie jest to moja ulubiona lokalizacja.... niedawno przypomniałem sobie dlaczego. Godz 18:30 a już niewielki wybór zarówno jeśli chodzi o ilość jak i różnorodność asortymentu (połowa ryb już niedostępna, minimalna ilość jednej z surówek). Ryba jakaś taka przesuszona, panierka z dziwnym posmakiem. Jedna osoba do nakładania porcji ryby i kasowania przy więcej niż jednym kliencie. Obsługa uprzejma i dobrze zorientowana jeśli chodzi o skład poszczególnych produktów. Niestety system naliczył błędnie promocje (lemoniada za pół ceny powinna być podzielna na pół a nie że ja płace 6.xx a rabat 4.xx. kupony sieciowe bez sensu - i tak nie ma oferty objętej kuponem (jeśli tak szybko schodzi to trzeba więcej przygotować... a nie że mam ochotę zjeść konkretny zestaw... wow jest promocja... lecę... a tu zonk)

SyZyf84

19.09.2022

North Fish

Placówka

Bydgoszcz, CH Focus Jagielońska

Nie zgadzam się (0)
Robię zakupy w...
Robię zakupy w różnych placówkach Biedronki i o ile w tych zlokalizowanych w dużych i mniejszych miastach jest zasadniczo ok to już w placówkach zlokalizowanych na wsiach są chyba ogromne problemy kadrowe wpływające na jakość obsługi/dostęp do asortymentu. Braki na pólkach, towary przeterminowane w lodówkach, inna cena przy towarze inna na kasie... ale ostatnia wizyta w celu zakupu mięsa przejdzie do "historii" i na długo zniechęciła mnie do sieci. Ostatnie 2 kawałki oczekiwanego mięsa kolejka na 2-3 osoby a obsługi brak. Nawet udanie się w celu poproszenia o sprzedaż nie zakończyło się sukcesem-pracownik ma przerwę... ale czy to jedyny pracownik (od wędlin/mięsa). Czy naprawdę klient musi czekać ponad 15 minut aż ktoś zechce zważyć i zapakować produkt. I przede wszystkim (jak już jest taka beznadziejna organizacja) to czy nie można zostawić czytelnej informacji (przerwa-będą o)? Szanujmy wzajemnie swój czas,

SyZyf84

19.09.2022

Biedronka

Placówka

Unisław, Bydgoska 11

Nie zgadzam się (0)
Paliwo jak zawsze...
Paliwo jak zawsze dobrej jakości. Załapałem się jeszcze na zniżkę dla posiadacza karty lojalnościowej. Obsługa uprzejma, nie nachalna.

SyZyf84

19.09.2022

BP

Placówka

Nie zgadzam się (0)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi