Opinie użytkownika (4)

Dzisiejszy poranek rozpoczęłam...
Dzisiejszy poranek rozpoczęłam od wizyty w Inspektoracie PZU w Rybniku. Ponieważ miałam chwilę czasu przed pracą wybrałam się tam aby zgłosić sprzedaż samochodu. Inspektorat otwierają od 8:00 w związku z czym jest to świtna okaza aby ocenić obsługę na początku dnia. Rozpocznę od czystości pomieszczeń podłogi czyste, witryny oraz drzwi wejściowe czyste , stoły na sali obsługi uprzątnięte , ulotki ładnie rozłożone wszystko w jak najlepszym pożądku. W oddziale było ok 5 osób lecz 3 Pana obsługiwały więc mój czas oczekiwania było ok 10 min. Kiedy już nadeszła moja kolej Pani miło się uśmiechnęła i przywitała się zemną oraz zapytała w czym może pomóc. Wyjaśniłam sprawę w związku z tym żę nie należało to to zbyt skomplikowanych cała obsługa trwała ok 5 min, jedna uwaga nie zaproponowano mi żadnego innego produktu a szkoda może bym skorzystała. Po obsłużeniu Pania miło mnie pożegnała, W stałam i wyszłam. Zaczynam wierzyć że w każdym inspektoracie PZU jest tak miła obsługa ;)

Sylwia_423

27.05.2011

PZU

Placówka

Rybnik, Winiawskiego 1

Nie zgadzam się (6)
Dzis bylam klientem...
Dzis bylam klientem stacji Shell w Katowicach niestety nie znam dokladnego adresu, ale chcialabym sie podzielić swoimi spostrzezeniami. Zaparkowalam samochód obok dystrybutora, po chwili pojawil sie obok mnie pracownik obslugi podjazdu, ktory przywital mnie i zapytal czy pomóc mi w tankowaniu. Oczywiscie przyjelam pomoc. W czasie gdy pracownik tankowal mój samochód ja postanowilam przemyć sobie lampy dzieki czemu moglam zaobserwować co dzieje sie na podjezdzie. Wszystko bylo w najlepszym porzadku, podjazd czysty brak smieci, dystrybutor takze bez zarzutu, smietnik zapelnoiny do polowy, czysta woda i myjak rownież byly do dyspozycji. Ocena podjazdu 5. Nastepnie udalam sie aby uregulować rachunek przy wejsciu ekspedienta serdecznie mnie przywitala , zaplacilam, otrzymalam reszte oraz rachunek. Zaproponowano mi rownież przystapienie do programu lojalnosciowego a tażke zaproponowano mi produkt aktualnie promowany na stacji - napoj energetyczny. Stacja czysta , pólki zapelnione, cieple kielbaski byly dostepne. Przy ekspresie do kawy rownież wszystko sie znajdowalo.Ekspedientka byla w ubraniu slużbowym. Obsluga plus czystosc stacji ocena5.

Sylwia_423

30.12.2009

Shell

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (29)
W dniu 05-11-09...
W dniu 05-11-09 r uszkodziłam lusterko w swoim samochodzie. Ponieważ była to moja pierwsza szkoda nie miałam pojęcia jak się zachować. Posiadam ubezpieczenie AC w PZU SA więc pierwszym krokiem jaki zrobiłam był telefon na infolinię. Rozmowa przebiegała bardzo sprawnie dowiedziałam się że mogę zgłosić szkodę telefonicznie i tak zrobiłam. Podczas tej rozmowy załatwiłam już część formalności to jest wniosek o odszkodowanie oraz zostałam umówiona na konkretną godzinę z osobą zajmującą się wyceną szkody co zaoszczędziło mi wiele czasu. Otrzymałam również nr mojej sprawy co ułatwiło załatwienie formalności na miejscu w oddziale PZU. Podsumowując rozmowę z infolinią przebiegła bardzo sprawnie ok 5 min, w tym czasie dowiedziałąm się jak dalej mam postępować, jak bedzie wyglądała naprawa mojej szkody i kto za nią zapłąci oraz zostałam umówiona na konkretną godzinę w oddziale celem podpisania wniosku oraz wyceny szkody. Całokształt rozmowy oceniam na 5 bo naprawde wszystko przebieało bardzo sprawnie i czytelnie nic nie było dla mnie niezrozumiałe. Telefonistka była bardzo uprzejma na początku rozmowy przywitała się , natomiast kończąc zapytała czy może mi w czym jeszcze pomóc ja bardzo podziękowałam w związku z czym ona życzyła mi miłego dnia i się pożegnała. Po zakończonej rozmowie udałam się do oddziału PZU SA gdzie byłam umówiona na godzinę 13:00. Udałam się do obsługi klienta, gdzie były czynne 2 stanowiska przy każdym był klient więc musiałam chwilkę zaczekać trwało to ok 3 min po czym zostałam poproszona. Obsługiwała mnie Pani M. bardzo miła i uprzejma osoba serdecznie mnie przywitała i zapytała w czym może mi pomóc, ja wyjaśniła sytuację. Zostałam poproszona o dowód osobisty i dokumenty smochodu celem weryfikacji i uzupełnienia przyjętego telefonicznie zgłoszenia. W oddziale otrzymałam dokumenty potwierdzające zgłoszenie , został potwiedzony spsosób w jaki będzie szkoda naprawiona wybrałam opcje automatycznego przelewu z PZU do serwisu. PZU zgłosiło szkode do serwisu umówili mnie również na spotkanie celem naprawienia szkody. Poza częścią dotyczącą dokumentów musiała jeszcze udać sie na spotkanie z osobą oceniającą moją szkodę. Podsumowując wizytę w oddziale czystość na 5 wszystko w należytym pożądku, brak jakichkolwiek zastrzeżeń dotyczących stroju osoby obsługującej. Miejsce pracy : biurko czyste dokumenty oraz pomoce biurowe ładnie ułożone nic nie przeszkadzało w obsłudze. Pani M. uprzejma odpowiedzała na każde moje pytanie jak czegoś nie rozumiałam wytłumaczyła raz jeszcze bez jakichkolwiek problemów, wyjaśniła wszystkie procedury jak wszystko będzie przebiegać. Zapewaniła mnie że nie muszę sie niczym przejmować bo oni wszystko załatwia i tak się stało. Obsługa 5. Czas trwania obsługi ok 7 minut. Kolejnym etapem było spotkanie z rzeczoznawcą szkód samochodowych, zaraz po wyjściu z oddziału zostałam skierowana w miejsce gdzie mam zaparkować samochód i czekać na rzeczoznawce. Czekałam ok 20 min, po czym przyszedł Pan wyjaśnił że zrobi zdjęcia w celu udokumentowania szkody i wyceny aby Pzu mogło pokryć koszty naprawy. Trwało to ok 5 min otrzymałam wszystkie informacje i skierowanie do serwisu potwierdzające że PZU jest moim ubezpieczycielem i zapłaci za naprawę. Nie musiałam nawet czekać na wycenę szkody ponieważ rzeczoznawca automatucznie przesłał ja do serwisu w którym szkoda była naprawiana. Ocena rzeczoznawcy 5. Cała moja przygoda z PZU była naprawdę pozytywna każdy z etapów przebiegał sprawinie i rzeczowo nic nie było niejasne a przy tym uprzejmość ze strony obsługujących pomogła przez to przejść bez nerwów. Naprawde oceniam prace zespołu PZU na 5 pod każdym względem.

Sylwia_423

23.12.2009

PZU

Placówka

Rybnik, Winiawskiego 1

Nie zgadzam się (26)
Osoba obsługująca klienta...
Osoba obsługująca klienta była nie doinformowana nie potrafiła odpowiedzieć na moje pytanie. Gdy poprosiłam o formularz dzięi któremu mogłabym załatwić swoją sprawę nie wiedziała który jest prawidłowy dopiero kiedy zadzwoniła do kogoś wiedziała w jaki sposób mnie obsłużyć. kiedy zadałam pytanie aby wyjaśniła mi co na formularzy mam wypisac w opryskliwy sposób powiedziała wszystko po czym odeszłam od okienka i rozpoczęłam wypełnianie formularza kiedy to zrobiłam wróciłam do okienka aby złożyć formularz. W okienku obsługiwała juz inna osoba która w wyczerpujący sposób odpowiedziała na każde moje pytanie i w przeciwieństwie do poprzedniej urzędniczki była bardzo miła. Odnośnie czystości nie mam żadnych zastrzeżeń. Moja ocena jest

Sylwia_423

17.12.2009

Urząd Skarbowy Rybnik

Placówka

Rybnik, Armii Krajowej 3

Nie zgadzam się (20)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi