Opinie użytkownika (2)

Przesłano mi wadliwe...
Przesłano mi wadliwe produkty - zresztą jak się okazało bardzo kiepskiej jakości. Dzwoniąc z reklamacją, obsługujący pan był bardzo niegrzeczny, wręcz bezczelny. W momencie, gdy zasugerowałam, że niemożliwe, że produkty były przed wysyłką sprawdzane, pan próbował robić ze mnie kompletnie nieporadną osobę, która nie potrafi włączyć jednego przycisku. Najbardziej jednak irytującym był fakt, że pan po prostu się rozłączył. Kiedy próbowałam później kilkakrotnie się z ta firmą skontaktować, dalej byłam rozłączana, a w najlepszym wypadku nie odbierano telefonu. Na maile również nie ma odpowiedzi. Totalna porażka. Dzowniłam do Mydea,l poprzez który zakupiłam produkty firmy LogoMarket i poinformowano mnie, że jest wiele osób, które złożyły skargi na tą firmę. Nie radzę ryzykować z tą firmą, to zwykli oszuści, na dodatek bezczelni.

Sylwia_795

02.12.2011

LogoMarket

Kontakt online

Nie zgadzam się (1)
Celem obserwacji było...
Celem obserwacji było założenie konta osobistego z jak najmniejszymi opłatami za prowadzenie i przelewy internetowe.. Konto to było kontem dodatkowym, umozliwiającym wykonywanie przelewów internetowch. Doradca posiadał wszelkie niezbędne informacje na temat oferty bankowej, nie zasugerował jednak, która oferta jest najlepsza dla klienta. Doradca nie mógł znaleźć niezbędnego druku, w związku z czym, klient musiał pisać oświadczenie na czystej kartce. Poza tymi błędami, wygląd, przywitanie, pożegnanie były poprawne.

Sylwia_795

26.11.2011

BNP Paribas

Placówka

Pruszcz Gdański, Księdza Waląga 2

Nie zgadzam się (3)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi