Opinie użytkownika (1)

Podejście do klienta...
Podejście do klienta żenujące już od startu. Miałem umówiony montaż usługi na konkretny dzień i przedział godzinowy (potwierdzony termin przez sms z firmy). Po zmarnowaniu polowy dnia czekając na montera ignoranta zadzwoniłem i z infolinii dowiedziałem się że mogą inny termin zaproponować i nie mają żadnej kontroli nad wykonaniem usługi.Ponieważ lokalny (w Wejherowie woj.pomorskie) oddział nie ma oddzielnego numeru do bok pofatygowałem się aby wyjaśnić sytuację. Co ciekawe biuro pod adresem wskazanym na stronie www.vectra.pl okazało się widmem, co właściwie zgrabnie wpisało się w ten mało sympatyczny epizod z ww firmą

Tomash

25.04.2015

Vectra

Kontakt online

Nie zgadzam się (1)
10.05.2022
Odpowiedź firmy
Dziękujemy za powyższą opinię. Prosimy o przesłanie danych osobowych w wiadomości prywatnej, wówczas dołożymy wszelkich starań aby wyjaśnić opisaną przez Pana sytuację.

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi