Opinie użytkownika (1)

Postanowiłam trochę prowokacyjnie...
Postanowiłam trochę prowokacyjnie zacząć moją przygodę opisywania jakości obsługi od e-tajemniczego klienta i od oceny portalu www.jakoscobslugi.pl. Skupiłam sie jedynie na tych częściach portalu, które są dostępne konsumentowi/uczestnikowi. 1. pomysł bardzo dobry, inicjatywa słuszna, zawartość merytoryczna pewnie może posłużyć do analizy i badań nie jednej branży czy kategorii na rynku, przy niskich kosztach własnych 2. brak promocji portalu i projektu – trafiłam na niego zupełnie przez przypadek a rzecz cenna, szkoda, że nie promowana bo marnują się jej zasoby i samo godło również przez to nie niesie znamion prestiżowych 3. grafika przejrzysta nie odwraca uwagi od merytorycznej części serwisu 4. pozycjonowanie w najpopularniejszej moim zdaniem wyszukiwarce www.google.pl perfekcyjne – 1 miejsce na liście – pytanie tylko czy to zabieg właściciela portalu czy zwykła reakcja na wpisane słów zawartych w adresie www. 5. strona główna – czytelna, choć na pierwszy rzut oka nie sugeruje potelncjalnemu konsumentowi zawartości i celu programu 6. wyszukiwarka „znajdź informacje na temat jakości obsługi w Twojej okolicy” – po wpisaniu miejscowości i ulicy brak wyników, po wpisaniu tylko miejscowości ponad 20 zakładek z wynikami, po wpisaniu kombinacji nazwa sklepu i miejscowość (choć uniemożliwia to już ograniczenie co do okolicy) wyników brak, po wpisaniu tylko nazwy sklepu wyników ponad 10 zakładek, jednym słowem nie działa 7. wyszukiwarka obserwacji – moim zdaniem trochę zbyt ogólna, dla przykładu konsument chce zapoznać się z opiniami innych na temat sklepów spożywczych w okolicy swojego domu czy pracy; wybiera branżę „zakupy spożywcze” i trafia na listę opini dotyczących sklepów spożywczych bez możliwości zaszeregowania ich np. w kategoriach mały/duży sklep/market (bo być może ma takie preferencje), miasto/ulica (bo chce robić zakupy blisko domu, a nie zna okolicy), konkretny punkt sprzedaży z opiniami wszystkich użytkowników portalu (bo wybrał już punkt sprzedaży i chciałby zapoznać się z opiniami wielu osób), aktualność opini użytkowinów portalu (bo być może punkt sprzedaży przeszedł metamorfozę obsługi klienta). Być może warto zastanowić się nad bardziej zaawansowaną wyszukiwarką, bardziej przyjazną konkretnym zapytaniom i potrzebom konsumenta. Być może wówczas program nie będzie skierowany głównie do firm a tak jak jest to napisane na głównej stronie portalu "Twoje obserwacje pomogą innym podejmować decyzje" 8. na stronie głównej w prosty i jasny sposób wydzielone zostały części portalu dla konsumenta i firmy, również na podstronach na pasku z lewnej strony rozróżnione kolorami znalazły się bloki dla konsumenta i firmy jedynie nie jasne pozostają ikony w górnej części strony, nieintuicyjne jeśli chodzi o podział konsument/firma 9. Top 100 (ruchamy pasek na górze strony) – co oznacza minus 50% a co oznacza liczba przy „trójkącie”, najlepsze firmy z ujemną oceną?, top 100, w którym roku?, czy ujemna ocena jest aktualną oceną narastającą, a ujemna liczba oznacza spadek ocen bo roku poprzedniego? – rodzi sie wiele pytań w głowie konsumenta 10. konkursy, nagrody, zwycięzcy – brak aktualizacji lub konsekwensji np. "co tydzień świeże nagrody" a data ostatniego konkursu 7-13.04.2009 11. rejestracja w portalu – prosta,łatwa, intuicyjna 12. po zalogowaniu – proste, przyjazne menu po lewej stronie Ogólnie ocena +1 za pomysł bo jest on najważniejszy portal to jedynie narzędzie ale nie zaszkodzi nad nim popracować, podobnie jak nad promocją samego programu i godła.

Wiechu

16.09.2009
Nie zgadzam się (23)
13.05.2022
Odpowiedź firmy
Dziękujemy za opinię! Nieustannie pracujemy nie tylko nad jakością obsługi użytkowników naszego portalu, ale też nad funkcjonalną stroną serwisu. Dotyczy to też oczywiście aktualizacji danych na bieżąco - postaramy się nadrobić wszystkie zaległości. Ważną częścią portalu niedługo stanie się wspomniana wyszukiwarka - przygotowujemy nowoczesne narzędzie, które będzie nie tylko użyteczne dla firm dbających o jakość obsługi, ale też jako praktyczna pomoc dla wszystkich, którzy poszukują precyzyjnej informacji. Zastanawiamy się nad graficzną przebudową niektórych części naszego serwisu i z pewnością weźmiemy te spostrzeżenia pod uwagę - dziękujemy i serdecznie pozdrawiamy! Zespół Secret Client

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi