Opinie użytkownika (1)

Konultant nie przywitał...
Konultant nie przywitał się ani nie pożegnał. Przy załatwianiu sprawy nie informował mnie o tym co obsługujący robi aby załatwić moją sprawę (czy mam coś powiedzieć, cos podać itp.)- suche fakty i moja dezorientacja. Ponadto dłuższy czas oczekiwania na załatwienie niezbyt skomplikowanej sprawy. Brak komunikatywności. Konsultant nie przeprowadził akcji sprzedażowych-nie zaproponował nic z oferty banku. Nie zaproponował też szybszego rozwiązania sprawy, która zapobiegłaby w przyszłości stania w kolejkach, a mogłaby usprawnić obsługę lub wręcz mogłaby byc samodzielnie obsługiwana przez klienta.

Wioletta_77

01.12.2009

PKO BP

Placówka

Nie zgadzam się (18)
11.04.2022
Odpowiedź firmy
Dziękujemy za zgłoszenie. Z każdej opinii i oceny wyciągniemy wnioski, aby poprawiać jakość obsługi Klientów.

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi