Opinie użytkownika (10)

Super. Na...
Super. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Witold_21

18.07.2017

McDonald's

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze. ...
Bardzo dobrze. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Witold_21

18.07.2017

KFC

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Super. Na...
Super. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Witold_21

18.07.2017

Da Grasso

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Dobrze. Na...
Dobrze. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Witold_21

18.07.2017

Gruby Benek

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze. ...
Bardzo dobrze. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Witold_21

18.07.2017

Burger King

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Super. Na...
Super. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Witold_21

18.07.2017

ORLEN

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
OK. Na...
OK. Na plus: oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi. Na minus: wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, wygląd miejsca obsługi.

Witold_21

18.07.2017

Stacje paliw Intermarche

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze. ...
Bardzo dobrze. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Witold_21

18.07.2017

BP

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Słabo. Na...
Słabo. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi. Na minus: zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment.

Witold_21

18.07.2017

BLISKA

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Tydzień temu kupiłem...
Tydzień temu kupiłem deskę do muszli toaletowej w Leroy Merlin. Niestety nakrętka w komplecie ślizgała się po gwincie, co uniemożliwiało montaż deski. Jak to bywa, zagubił mi się paragon. Pojechałem jednak do sklepu chcąc próbować rekalmować na podstawie płatności kartą. Niestety w kolejnych okienkach byłem informowany, że bez paragonu nie mogą przyjąć towaru. W końcu przyszedł pan z obsługi działu z artykułami sanitarnymi. Ja byłem już nastawiony bardzo bojowo, bo trzy poprzednie osoby chciały mnie odprawić z kwitkiem. Ten pan rzeczowo poinformował mnie, że jest to wymóg producenta a nie sprzedawcy, że musi być oryginał paragonu. Jednak obejrzał deskę i feralną nakrętkę. Przeszedł się na swój dział i przyniósł ok 7 różnych rodzajów nakrętek i dobrał dwie, które pasowały do gwintu i obie mi dał. I odszedłem z poczuciem bycia obsłużonym profesjonalnie i uprzejmie.

Witold_21

04.10.2009

Leroy Merlin

Placówka

Wrocław, Al. Karkonowska (Bielany Wrocławskie) 85

Nie zgadzam się (19)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi