Opinie użytkownika (4)

Świętna obsługa Dell....
Świętna obsługa Dell. Mam sprzęt właśnie z tej firmy komputer stacjonarny oraz netbook, sprzęt jest po gwarancji. Zadzwoniłem na infolinię Dell, przedstawiłem usterkę w komputerze, moim, że sprzęt jest po gwarancji zaoferowano Mi odpłatną diagnostykę sprzętu za około 360 zł - zgodziłem się, ponieważ kurier zabiera sprzęt oraz po naprawię Go przywozi, przeważnie firma UPS. Sprzęt był zakupiony w roku 2008, firma Dell informowała Mnie, że części do danego modelu komputera przechowują do 5 lat od daty zakupu sprzętu, po 5 lata jest ryzyko, że danej części może nie być w serwisie naprawczym mimo to zaryzykowałem, bo miałem dość chodzić od serwisu do serwisu, że tego problemu nie da się zrobić w żadnej sposób. Komputer został naprawiony przywieziony, ładnie był zapakowany i zabezpieczony tak samo było z odbiorem sprzętu do serwisu - nie musiałem nawet martwić się o opakowanie na sprzęt - wszystko jest uwzględniono w tej cenie diagnostycznej. Mimo to wykosztowałem się bo dodatkowo musiałem jeszcze dopłacić około 280 zł za część oryginalną. Mimo to jestem zadowolony z fachowej obsługi. Polecam tą firmę.

arek-1994-94

26.03.2016

Dell

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Świętna obsługa, rewelacyjny...
Świętna obsługa, rewelacyjny serwis, na którym można załatwić dużo spraw oraz nie trzeba dzwonić na infolinię Cyfrowego Polsatu. Można jeszcze dodać, że rewelacyjna obsługa konsultantów odpowiadają rzetelnie na zadane pytania klientów. Posiadam usługę TV Cyfrowego Polsatu - jestem zadowolony z tej usługi oferowanej przez Cyfrowy Polsat S.A.

arek-1994-94

26.03.2016
Nie zgadzam się (0)
Rewelacyjny kontakt z...
Rewelacyjny kontakt z Bankiem Pekao S.A. za pośrednictwem serwisu pekao24. Miła obsługa, rzetelna odpowiedź na zadane wątpliwości oraz pytania.

arek-1994-94

15.03.2016

Pekao SA

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (1)
Portal nk.pl jest...
Portal nk.pl jest znany już bardzo długo ale można zaobserwować jego wady. Jestem użytkownikiem portalu społecznościowego nk.pl i ciągle moim problemem jest to, że jeżeli intensywnie korzystasz z portalu np. 3 godziny bez przerwy dodając opinie wyświetlają się komunikaty, że serwery są przeciążone po 21 minut i aż po 17 godzin. Jest to duża wada tego portalu. Jakby pracownicy mogli to usunąć portal był by najlepszym portalem społecznościowym. Ale i tak jestem zadowolony z nowej strony startowej, nowych funkcji, które są udostępniane na stronie. Oprócz tej wady, którą opisałem można powiedzieć, że portal ciągle przyciąga nowych użytkowników do korzystania z niego. Na pewno użytkownicy są zadowoleni z nowej funkcji, w której skończył się limit wielkością zdjęć - to jest wielki sukces portalu. Dzięki portalu poznałem swoją rodzinę bardzo blisko rodzinę, której wcześnie nie znałem.

arek-1994-94

29.08.2011

nk.pl

Placówka

Wydminy, Gawliki Wielkie 42

Nie zgadzam się (7)
30.04.2022
Odpowiedź firmy
Szanowny Panie, dziękujemy za pozytywną opinię na temat portalu nk.pl. Miło nam czytać, że z bogatej oferty wybrał Pan najlepsze dla siebie rozwiązania i funkcjonalności. Odnośnie opisywanego problemu technicznego, związanego z prawidłowym wyświetlaniem się strony, bardzo proszę o kontakt z naszym zespołem za pomocą formularza kontaktowego http://nk.pl/support Dołożymy wszelkich starań, aby pomóc go rozwiązań. Pozdrawiam, zespół nk.pl Izabela Michalak

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi