Opinie użytkownika (3)

Zamówienie złożone 27.01.2021...
Zamówienie złożone 27.01.2021 zostało wysłane dopiero dziś, tj. dopiero 05.02.2021 i to okazuje się, że tylko część zamówienia, bo 2 z 3 artykułów. Wyjaśnienie z emaila: "Z przykrością informujemy, że poniższy artykuł lub artykuły nie są już dostępne z powodu braku zapasów.". Po wejściu na stronę internetową sklepu dany niewysłany artykuł jest dostępny w liczbie 2 sztuk. Sklep nie proponuje nawet wysłania tego artykułu, tylko rozpoczął procedurę zwrotu kosztów za niedosłany artykuł. Konsultant odpisał: "Informujemy ponadto, że zamówienie zostało częściowo wysłane, ponieważ nie wszystkie artykuły były dostępne w naszym magazynie podczas składania zamówienia. Ilość artykułu na stronie internetowej zmienia się nieustannie, ponieważ ona zależy od stanu w magazynie centralnym. Dział techniczny poinformował nas, że termin aktualizacji ilości artykułów może przedłużyć się na stronie internetowej. Zalecamy nie dokonywać zakupu, jeśli podana jest informacja, że tylko 1 sztuka pozostała w magazynie, to oznacza, że najprawdopodobniej ten artykuł został wyprzedany. Najmocniej przepraszamy za niedogodności.". Jest to niedorzeczne, aby radzić nie robić zakupów, jeżeli tylko jest 1 sztuka artykułu dostępna. Skorzystałem z promocji, gdzie za 3 artykuły było 60% rabatu za każdy, a teraz przy zamówieniu tylko tego jednego niedosłanego artykułu jest rabat 40%. Chcę mieć dany artykuł, tylko nie zamierzam płacić więcej niż poprzednio, skoro wina jest po stronie sklepu. Nie polecam tego sklepu i podejścia do obsługi klienta.

bartgot

06.02.2021

Intimissimi

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Dłuższe oczekiwanie do...
Dłuższe oczekiwanie do specjalistów są od czasu obsługi coraz większej liczby firm. Niektórzy specjaliści nie wykazują dużej chęci pomocy, pewnie gdyby wizyta była dodatkowo odpłatna to większe zaangażowanie z ich strony miałoby miejsce. Plusem są spora liczba bezpłatnych badań w pakiecie oraz miła i uśmiechnięte obsługa w rejestracji.

bartgot

01.09.2016

LUX MED

Placówka

Poznań, Roosevelta 18

Nie zgadzam się (0)
W placówce obsługa...
W placówce obsługa jest prowadzona zawsze na najwyższym poziomie w miłej profesjonalnej atmosferze. Jest możliwość umówienia się ze swoim doradcą na konkretny termin spotkania, przez co nie jestem osobą anonimową dla banku. Do tej pory nie zawiodłem się na działaniu pracowników mBanku. Moja placówka mogłaby być zlokalizowana bliżej centrum miasta.

bartgot

31.08.2016

mBank

Placówka

Poznań, Głogowska 161

Nie zgadzam się (0)
27.01.2021
Odpowiedź firmy
Dzień dobry, dziękuję za zgłoszoną opinię. Jest dla nas niezwykle budujące, gdy klienci wyrażają tak pozytywne opinie na temat jakości obsługi w mBanku. Zachęcam do skorzystania z naszych produktów i do kontaktu z nami w placówkach mBanku lub poprzez mLinię pod numerem telefonu: 801 300 800. Z pozdrowieniami Julia Wochna, mBank

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi