Opinie użytkownika (3)

cd. mojego porzedniego...
cd. mojego porzedniego wpisu: oto odpowiedz konsultanta Uprzejmie informuje, że aktywacja usług nastąpiła z dniem 09.08.2012r. Chciałabym poinformować, że faktura za miesiąc sierpień br. została wystawiona poprawnie (przyp. od sierpnia mam abonament zloty zamiast platynowego oraz zrezygnowalem z dzierzawy dekodea wifi i telefonu). Zgodnie z Regulaminem Świadczenia Usług Telekomunikacyjnych opłaty z nowej umowy naliczają się od pełnego okresu rozliczeniowego. Dodam, że została wystawiona dyspozycja dotycząca wystawienia i wysłania dla Pana faktury korygującej dotyczącej błędnie wystawionej faktury za miesiąc wrzesień br. Proszę oczekiwać na korespondencję. Pozdrawiam, Beata Mierkułów Centrum Obsługi KlientaKONSULTANTKA FIIRMY VECTRA UWAZA ZA USLUGE TELEKOMUNIKACYJNA ABONAMENT PLATYNOWY I DZIERZAWE WIFI (Z ktorych zrezygnowalem!!!) ZA KTORA WG TEGO LISTU FIRMA NIE ZAMIERZA MI ZROBIC KOREKTY, O TO JEST WLASNIE CALA TA FIRMA...

djb

10.10.2012

Vectra

Placówka

Nie zgadzam się (0)
30.04.2022
Odpowiedź firmy
W nawiązaniu do Pana opinii pragniemy wyjaśnić, iż Konsultantka prawidłowo poinformowała Pana odnośnie naliczeń na Pana rachunku, zgodnie z datą aktywacji wprowadzoną do systemu. Pana zgłoszenia, jak również opis sytuacji pozwoliły nam dokładnie zweryfikować problem. Po przeprowadzonej analizie ustalono, iż w wyniku błędu systemowego okres zobowiązania z nowej umowy został nieprawidłowo wprowadzony do systemu. Aktualnie wszelkie nieprawidłowości zostały już wyeliminowane a faktury korygujące nieprawidłowe naliczenia zostaną wkrótce do Pana dostarczone. Bardzo przepraszamy za powstałe niedogodności. Szczegółowe ustalenia zostały Panu przekazane w wiadomości prywatnej. [JS]
Od sierpnia mam...
Od sierpnia mam nowa umowe na na nizsza kwote, po instalacji serwisanci nie zglosili zakonczenia w biurze, internet przez 2 tyg chodzil jak mucha w smole... kasa poszla..., dalej w biurze w bialymstoku nadal nikt nie zakonczyl zlecenia efekt - przez 2 miesiace w oplatach zamiast byc mniejsze placilem tyle samo, teraz w 3 miesiacu dostalem w koncu fakture z kwota jaka powinienem placic od sierpnia, korekt nadal nie ma... Radzilbym sie zastanowic nad dalszym prowadzeniem przez was firmy bo w takim balaganie niedlugo zapomnicie swoich nazwisk, w najlblizszym czasie zamierzam zrezygnowac z uslug tej firmy. INNYM RADZE OMIJAC SZEROKIM LUKIEM!!! Nr ewidencyjny: 00968789

djb

09.10.2012

Vectra

Placówka

Nie zgadzam się (2)
26.03.2022
Odpowiedź firmy
Dziękujemy za Pana opinie dotyczące działalności naszego lokalnego biura. Jest nam niezmiernie przykro, że taka sytuacja miała miejsce. Oczywiście po wykonanym montażu usługi powinny być aktywowane w możliwie najkrótszym terminie, zgodnie z wybranym pakietem. Po przeanalizowaniu Pana zgłoszenia poczyniliśmy już kroki mające na celu wyjaśnienie powstałych nieprawidłowości. Z uwagi na poufność danych związanych z naliczeniami na Pana rachunku, szczegółowe informacje zostaną Panu wysłane w wiadomości prywatnej. Prosimy również oczekwiać na kontakt telefoniczny ze strony naszego Pracownika w celu doprecyzowania pewnych kwestii. [JS]
Zmiana ukladu programow...
Zmiana ukladu programow co tydzien przez 2 miesiace to wg mnie glupota i utrudnienie zycia dla mnie i pewnie innych abonentow ktorzy moze nie maja w pamieci 150 kanalow rozlozonych na 1000 roznych pozycjach, jakby bylo ich 750 w ofercie to mozna je robijac na 1000pozycji, obecnie to tylko sztuka dla sztuki, strata czasu koniecznosc w moim przypadku ustawienia na nowo po kolei tych 150 kanalow, za takie dzialania bez zadnej rekompensaty ze strony Vectry tylko bardziej zniechecam sie do tej firmy i odwdziecze sie w lipcu 2012 jak skonczy mi sie umowa i zdecydowanie obnize comiesieczna kwoteodpowiedz w stylu ze sluzy to przyszlosciowej rozbudowie ilosci kanalow przyjme dopiero w momencie jak bedzie wykorzystane co najmniej 3/4 ze wspomnianej przeze mnie wczesniej liczby 1000, tyle- na koniec dodam dla szefostwa vectry ze na ich miejscu pociagnalbym do odpowiedzialnosci technikow ktorzy funduja ludzom ten balagan co tydzien (juz pomijam fakt ze czesc abonentow to ludzie starsi i zmianianie im co tydzien listy kanalow to chamstwo - sam widzialem w BOK jak rezygnowalem z telefonu w vectrze starszego pana ktoremu pani tlumaczyla jak przywrocic ust. fabryczne w dekoderze - stanelo na tym ze pan przyniesie dekoder do resetu w BOK..., brak slow, pewnie bedzie to musial robic co tydzien... odradzam tych partaczy kazdemu

djb

15.06.2012

Vectra

Placówka

Nie zgadzam się (0)
05.04.2022
Odpowiedź firmy
Dziękujemy za Pana opinię, są one dla nas cennym źródłem informacji by stale podnosić jakość świadczonych usług. Jednocześnie wyjaśniamy, iż opisywana przez Pana sytuacja dotyczyła modernizacji sieci firmy Vectra, która z powodu ogromu przedsięwzięcia została podzielona na trzy etapy 24-25.04.2012, 08-09.05.2012, oraz 15-16.06.2012r. Firma Vectra S.A rozsyłała wraz z kwietniowymi rachunkami instrukcję wraz z obrazami jak krok po kroku można w bardzo prosty sposób przywrócić ustawienia domyślne dekodera.W tym okresie został stworzony specjalny kanał wsparcia telefonicznego, gdzie konsultanci firmy Vectra na bieżąco - telefonicznie krok po kroku przekazywali Abonentom instrukcje. Również na Naszej stronie Internetowej znajdowały się podobne wytyczne. Celem modernizacji było poszerzenie oferty programowej w przyszłości - pierwsza zmiana nastąpi już w październiku 2012r., gdzie Nasi Abonenci będą mogli korzystać z kanałów Polsatu w nich między innymi: Polsat HD, Polsat 2, Polsat News, Polsat Sport News, Polsat Sport (SD i HD), Polsat Sport Extra (SD i HD) oraz Polsat Cafe. Planujemy jeszcze inne zmiany w ofercie w tym roku, o szczegółach poinformujemy z wyprzedzeniem poprzez dostępne formy kontaktu. Jednocześnie zapewniamy, iż na chwilę obecną modernizacja się zakończyła z dniem 16 maja 2012r. i nie ma konieczności resetowania ustawień fabrycznych dekodera raz w tygodniu.

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi