Rossman w Oleśnicy w Pogodnym Centrum. Robiłam zakupy płaciłam kwotą 100 zł za zakup do 10 zł. Dwie kasjerki twierdziły, że nie mają jak wydać. Była dyskusja przy kasie. Poprosiłąm kierownika - tego nie było na sklepie ( niby). Twierdziły, że klient ma mieć wyliczone pieniądze - co nie jest prawdą ( przepisy - sprawdziłam , tak nie określają transakcji gotówkowych)gdyż nie wiem co będę kupować i ile to będzie kosztować. Więc wyliczonej kwoty mogę nie mieć. Bankomat nie wydaje po 5 zł ! by kasjerka była zadowolona. Ewidentnie nie była przygotowana do pracy. Wreszcie otworzyły drugą kasę i wydały mi pieniądze.
Złożyłam skargę do tej firmy. Nikt mi nawet nie odpowiedział. Po około 2 tygodniach napisałam ponownie tym razem żądając usunięcia moich danych osobowych. Po 2 tygodniach nie otrzymałam żadnej odpowiedzi. Znowu ponowiłam prośbę o usunięcie danych osobowych i sytuacja się powtórzyła. Po dwóch tygodniach nie otrzymałam żadnej informacji. Firma Rossman z księżyca ściągnięta nie wie, że klient ma prawo żądać usunięcia danych osobowych choćby to był tylko numer telefonu i adres mailowy. Zero odpowiedzi. Gratulacje. (opinia zmoderowana z uwagi na treść)
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.