Opinie użytkownika (4)

Założenie konta z...
Założenie konta z przeniesieniem z innego banku odbyło się bardzo sprawnie. W pełni kompetentny pracownik wytłumaczył wszystkie aspekty i odpowiedział na pytania. Super obsługa.

edyta_290

30.08.2019

Credit Agricole

Placówka

Bydgoszcz, ul. Bałtycka 43

Nie zgadzam się (0)
Z Polbankiem jestem...
Z Polbankiem jestem związana od kilku lat. Trzyma mnie tam ciekawa oferta produktów oszczędnościowych jak i kredyt hipoteczny. Konto jak również przelewy internetowe są bez opłat. Za kartę, po spełnieniu kilku warunków, też nie trzeba płacić. Co jakiś czas dzwoni do nie przedstawiciel Polbanku z nową ofertą (niekoniecznie godną zainteresowania). Słaba strona tego banku, to chyba system informatyczny lub serwery. Nie znam się na przyczynie, dlaczego tak bardzo długo trwa obsługa. Pracownicy klikają i klikają i klikają i nic się nie dzieje. Jeżeli chcemy cokolwiek załatwić w banku musimy mieć co najmniej wolną całą godzinę, nawet, jak jesteśmy umówieni. To jest to, co zniechęca mnie do współpracy z tym bankiem. Bankoość internetowa również szwankuje i nie zawsze można zalogować się na stronie, chociaż jest lepiej niż 2-3 lata temu. Wadą jest również potwierdzanie każdego przelewu pinem z sms-a. Można przecież to robić raz dla kilku przelewów.

edyta_290

13.07.2012

Raiffeisen Digital Bank

Placówka

Bydgoszcz, gdańska

Nie zgadzam się (0)
Sklep zatracił swoje...
Sklep zatracił swoje wartości. Duże kolejki do kasy, na stoisku mięsnym zawsze bardzo długo trzeba czekać, bo Pani ma do obsługi zarówno stoisko z serami, wędlinami i mięsem. I tak biegamy po całej długości z jedne na drugą stronę tracąc niepotrzebnie czas. Często rezygnuję z zakupów na tym stoisku z tego właśnie względu. Stoisko z produktami sypkimi wygląda jeszcze gorzej. Mało kiedy jest tam obsługa. Trzeba czekać (czasem b. długo i po interwencji w obsłudze klienta) żeby ktoś podszedł. Szkoda, bo właściwie lubię ten sklep. Zastanawiam się czy, dyrekcji już nie zależy na klientach????

edyta_290

02.06.2012

Kaufland

Placówka

Augustów, Wojska Polskiego 50

Nie zgadzam się (0)
Mam duże zastrzeżenia...
Mam duże zastrzeżenia co do kompetencji obsługi. Pracownicy sklepu są bardzo uprzejmi i grzeczni, interesują się klientami lecz nie idzie to w parze z ich wiedzą o towarze sklepowym. Do tego nie mają pojęcia o promocjach znajdujących się w gazetkach promocyjnych swojego sklepu. Nie jest to obserwacja jednorazowa , ale powtarzająca się każdorazowo, gdy odwiedzam ten sklep chcąc skorzystać z ciekawej oferty jaką przedstawiono mi w ulotce znalezionej pod swoimi drzwiami. Obecnie zabieram taką gazetkę ze sobą do sklepu i pokazuję pracownikom jaki towar i w jakiej cenie mnie interesuje. Najczęściej jednak tego towaru już nie ma lub wcale nie było. Wiedza o nowinkach komputerowych także jest im całkowicie obca, dlatego nie można skorzystać z doradztwa w tym względzie. Za to są niezjednani w oferowaniu instalacji zakupionego telewizora w domu klienta za jedyne 65zł i nie przyjmują do wiadomości, że dla danego kupującego nie jest to żaden problem.

edyta_290

22.04.2010

Media Expert

Placówka

Złocieniec, Piłsudskiego 2

Nie zgadzam się (22)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi