Opinie użytkownika (3)

W tym...
W tym dniu jak co tydzień wybrałam się na zakupy do Kauflandu.Lubię tam robić zakupy ponieważ jest tam większość produktów jakich potrzebuję.Niestety stoisko z obsługą (wędlina,sery,sałatki) cieszy się zbyt dużą popularnością jak na możliwości obsługi . Zawsze muszę stać w długiej kolejce aby kupić ser.Jest jedna kolejka do wszystkich stanowisk ,klienci są nerwowi,obsługa również ,tłumaczy się ,że jest ich za mało.W sklepie panuje ogólny bałagan(to też zasługa klientów,ponieważ towar zbyt szybko schodzi z półek i pracownicy nie wyrabiają się z uzupełnianiem).Jak już wszystko zalazłam i udałam się do kasy to o dziwo nie było kolejki .Kasjerka była mila cierpliwie czekała aż opróżnię koszyk.

ewka_3

23.11.2009

Kaufland

Placówka

Nowa Sól, Chałubińskiego 2

Nie zgadzam się (24)
Bardzo mila obsługa.Kiedy...
Bardzo mila obsługa.Kiedy wjechałam na stację trochę padał deszcz do mojego niezbyt czystego auta podszedł pracownik stacji zapytał jakie paliwo i za ile ma zatankować. Byłam miło zaskoczona ,ponieważ stacja jest samoobsługowa. Przy kasie również zachowanie pracowników zasługujące na pochwałę, w pomieszczeniu sklepu czysto a towar na pułkach poukładany i opisany. Polecam wszystkim zmotoryzowanym tą stację.

ewka_3

23.11.2009

LOTOS

Placówka

Żyrardów, Mickiewicza 13

Nie zgadzam się (23)
Na dzień 17...
Na dzień 17 listopada 2009r otrzymałam wezwanie do PZU na stawienie się do komisji lekarskiej w celu ustalenia % uszczerbku na zdrowiu powstałego w wyniku wypadku przy pracy.Z mojego miejsca zamieszkania do placówki PZU jest 40 km.Dojazd w jedną stronę zajął mi 70 min no ale czego się nie robi dla otrzymania odszkodowania (polisę opłacam od ok. 10 lat).Jak już udało mi się dotrzeć do placówki i gabinetu lekarskiego(miejsce ukryte w budynku trzeba się dobrze dopytać aby trafić) miałam nadzieje ,że za chwilę będzie po wszystkim bo nie musiałam czekać w kolejce przede mną była tylko jedna osoba.Zadowolona weszłam do gabinetu a tu Pan doktor obejrzał moje dokumenty i stwierdził,że to nie jest jego dziedzina.Muszę przyjechać jeszcze raz po ustaleniu nowego terminu przez PZU.Był przy tym bardzo nieprzyjemny .Odniosłam wrażenie jakbym chciała coś wyłudzić od ubezpieczyciela.A przecież zanim otrzymałam wezwanie na komisję to musiałam złożyć komplet dokumentów z poniesionych obrażeń i z przebiegu leczenia (historia choroby,badania ),PZU żąda wszystkich dokumentów w orginale dlatego nie mogę zrozumieć jak można tak nie szanować czasu i pieniędzy klienta.Przecież za stracony czas i dojazd PZU mi nie zwróci mam tylko nadzieję ,ze następne wezwanie otrzymam do właściwego lekarza i nie będę traktowana jak intruz.

ewka_3

20.11.2009

PZU

Placówka

Pruszków, Al. Wojska Polskiego 12

Nie zgadzam się (24)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi