Opinie użytkownika (3)

Zdarzyło mi się...
Zdarzyło mi się raz w życiu skorzystać z zakupów na grouponie. Skusiłam się na ofertę sklepu z bielizną, konkretnie dopasowana.pl. Oferta dotyczyła zakupu stanika połączonego z usługą brafittingu, czyli indywidualnego dopasowania biustonosza. Kupowałam wcześniej w dopasowanej, dlatego zdecydowałam się na ten groupon. Oferta brzmiała "49 zł za groupon wart 100 zł". Kupiłam dwa groupony, jeden dla siebie, jeden na prezent dla przyjaciółki. Ona zrealizowała swój pierwsza. Jakież było moje zdziwienie, gdy powiedziała, że zniżka przy zakupach wcale nie wynosiła 100 złotych, tylko 49. Natychmiast zgłosiłam ten fakt grouponowi, jednocześnie zgłaszając reklamację swojego grouponu i żądając zwrotu pieniędzy, bo de facto zniżka była żadna! Otrzymałam odpowiedź, że na zwrot mam 10 dni od daty zakupu, a było grubo po tym terminie, natomiast za treść ogłoszenia i jego realizację odpowiada usługodawca. Jednym słowem - groupon umył ręce od całej sprawy. Nie pomogło tłumaczenie, że zaraz po zakupie nie wiedziałam jeszcze że ta oferta jest oszustwem, a żeby zareklamować ją u usługodawcy, musiałabym najpierw zrealizować swój "oszukany" groupon. Wymienialiśmy korespondencję przez kilka dni, często na odpowiedź z działu obsługi klienta musiałam czekać 2 - 3 dni, a najlepsze co mi zaoferowano to 25 złotych do wykorzystania na zakupy na grouponie. Cała sprawa skutecznie zraziła mnie do zakupów w tym serwisie.

jagniio

06.10.2012

Groupon.pl

Placówka

Nie zgadzam się (0)
We wrześniu szukałam...
We wrześniu szukałam na prezent ślubny filiżanek do kawy marki Rosenthal. Trafiłam do sklepu firmowego w centrum handlowym Promenada. Od razu udało mi się go zlokalizować na mapce i następnie w samym centrum. Dwupoziomowy obiekt Rosenthala był dobrze oznaczony (duży, widoczny szyld, strzałki informujące o wejściu na drugi poziom, etc.) W niedzielne popołudnie obsługa skupiona była na dolnym poziomie, gdzie znajdowała się kawiarnia. Jak tylko doszłam do drugiego poziomu i okazało się, że drzwi są zamknięte, pojawiła się pani z kluczem i zaprosiła mnie do środka. Schludnie ubrana i uśmiechnięta, potrafiła krótko opowiedzieć o każdej z serii produktów Rosenthala. Same produkty były dobrze wyeksponowane na regałach i witrynach ustawionych wzdłuż ścian sklepu, każda seria osobno, zaprezentowane wszystkie elementy serii. Ekspedientka zasugerowała klasyczną serię Biała Maria. Powiedziałam jej jaką kwotą dysponuję i spytałam o gotowe zestawy prezentowe. całkiem taktownie dała mi do zrozumienia, że gotowy zestaw jest za drogi i zasugerowała zakup pojedynczych filiżanek. Zakupione filiżanki zapakowała w białe tekturowe pudełko i kolorowy papier prezentowy. Samo pakowanie pozostawiało trochę do życzenia - trwało dłużej niż sam zakup, pani użyła stanowczo za dużo taśmy klejącej, którą usiłując zamaskować naklejkami z gwiazdkami, dodała paczce zbędnej pstrokacizny. Ogólnie jednak byłam zadowolona z zakupów - sklep miał odpowiednio obszerny asortyment a jakość obsługi (nie licząc pakowania na prezent) była na wysokim poziomie.

jagniio

06.10.2012

Rosenthal

Placówka

Warszawa, Ostrobramska 75c

Nie zgadzam się (0)
Opinia dotyczy sklepu...
Opinia dotyczy sklepu sieci Monetti zlokalizowanego w centrum handlowym Domoteka. Szukałam tam we wrześniu produktów marki Rosenthal, na prezent ślubny. Na początku trudno było w ogóle zlokalizować ten punkt handlowy w samej Domotece, ponieważ nie ma tam przejrzystej informacji handlowej - indeks usług jest nieczytelny, nie znalazłam żadnej mapki obiektu. W samym punkcie Monett, na niewielkiej przestrzeni, ciasno poustawiane półki zatłoczone były produktami uznawanymi za ekskluzywne, zaś poszukiwany przeze mnie Rosenthal potraktowany został po macoszemu - kiepsko wyeksponowanym regałem przy drzwiach. Biurko ekspedientki zlokalizowane było w centralnym punkcie sklepu i zdążyłam je niespiesznie obejść dookoła zanim poprosiłam panią o pomoc. Obsługa ekspedientki sprowadzała się do wskazania wspomnianego regału i stwierdzenia: "jest tylko to co widać". Na regale panował nieład, porcelanowe naczynia poustawiane były jedno przy drugim, czasem jedno na drugim - jak w zwykłym sklepie z produktami gospodarstwa domowego. Biorąc pod uwagę wysokie ceny tych produktów, spodziewałabym się sensowniej zaplanowanej ekspozycji i zdecydowanie bardziej profesjonalnej obsługi klienta.

jagniio

06.10.2012

Monetti

Placówka

Warszawa, Malborska 51

Nie zgadzam się (0)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi