Opinie użytkownika (4)

W dniu 8-07-2009...
W dniu 8-07-2009 postanowiłam odwiedzić placówkę kredytową Gettin Bank w celu uzyskania informacji dotyczących kredytu gotówkowego. Placówkę tą poleciła mi znajoma. Nie było problemu z odnalezieniem punktu kredytowego ponieważ jest on dobrze oznaczony. Sam oddział bardzo schludnie urządzony, czysty i cechujący się przytulnym wnętrzem. Po wejsciu do placówki zostałam bardzo miło powitana przez pracownicę banku. Nie musiałam czekać w kolejce ponieważ odrazu zostałam zaproszona do staowiska kredytowego. Pani zajmująca się udzielaniem kredytów była bardzo chludnie ubrana. Przywitała mnie uprzejmie i zapytała w czym może mi pomóc. Powiedziałam bardzo ogólnikowo, że zainteresowana jestem kredytem gotówkowym ale nie wiem jeszcze na jaka kwotę kredytu pozwalają moje zarobki. Doradca kredytowy szczegółowo wyjaśnił mi na czym polega wzięcie kredytu a po uzyskaniu informacji i wysokości moich zarobków zaproponował kwotę kredytu. Zostałam dokładnie poinformowana o wysokości oprocentowania kredytu a także o wysokościach rat odpowiadających różnym okresom kredytowania. Pani udzielająca mi kredytu odpowiedziała na wszystkie moje pytania [a było ich sporo] nie okazując znużenia. Nawet kiedy powiedziałam doradcy, że potrzebuję czasu na przemyślenie decyzji odnośnie wzięcia kredytu, nie zauważyłam niczego świadczącego o złości pracownika. Na koniec rozmowy doradca wręczył mi ulotki ifnormujące o produktach Gettin Banku i zaprosił na kolejną wizytę. Na koniec wizyty spytałam jeszcze o możliwość skorzystania z toalety na co pracownica z uśmiechem pokazała mi gdzie owa toaleta się znajduje. Jestem bardzo zadowolona z wyyżej opisanej wizyty i myślę, że przede wszystkim wysoka jakość obsługi sprawiła, że jeszcze wrócę do tej placówki:)

karolina_335

20.07.2009
Nie zgadzam się (16)
Moja obserwacja dotyczy...
Moja obserwacja dotyczy stacji paliwowej Shell a konkretnie hot dogów tam sprzedawanych. Banner reklamujący oferowane hot dogi reklamuje je jako 'pyszne'. Ja niestety miałam okazję przekonać się, że na rzeczonej stacji paliwowej nie oferuje się hot dogów ale 'cold dogi". Po otrzymaniu hot doga spróbowałam go na miejscu i niestety okazało się, że kiełbaska znajdująca się w bułce jest zimna. Pan sprzedający hot dogi zamiast przeprosić mnie za sprzedanie zimnego hot doga: 1. wyraził zdziwienie, 2. poinformował mnie, że jest to niemożliwe ponieważ kiełbaska piecze się już pół godziny, 3. niechętnie zaproponował wymianę hot doga na ciepłego ale z innym rodzajem kiełbaski ponieważ te, które zamówiłam okazały się zimne, 4. nie przeprosił za zaistniałą sytuację. Poza jakością jedzenia oferowaną na stacji paliw Shell chciałabym ocenić także czystość toalet, które się tam znajdują. Był to jedne z najmniej czystych toalet jakie widziałam. W toalecie wisiała lista, na której podpisywali się pracownicy pilnujący czystości toalet. Na liście widniał też napis informujący klientów o tym, że Shell dba o komfort swoich klientów poprzez zapewnianie im mozliwości korzystania z czystych toalet a także informacja o możliwości zgłoszenia obsłudze braku czystości w toaletach. Niestety po zwróceniu personelowi uwagi o złej jakości hot dogów, nie odważyłam się poinformować personelu o 'czystości' toalet ;-) Na minus zapisuję też utrudniony dojazd do stacji spowodowany złym oznaczeniem miejsca 'wjazu'.

karolina_335

09.06.2009

Shell

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (21)
Moja obserwacja dotyczy...
Moja obserwacja dotyczy jakośc usług internetowych dostarczanych przez sieć Dialog. Jestem klientem Dialogu od 1,5 roku. Kłopoty z dostępem do internetu miałam przez 2 miesiące. Przez ten okres wykonałam 5 telefonów na infolinię Dialog. Żadna z tych rozmów nie przyniosła oczekiwanego rezultatu czyli poprawy jakości usług świadczonych przez Dialog. Większość rozmów kończyła się obietnicą pomocy, która to nigdy nie była spełniania. Ocenić na minus chcę nie tylko niekompetencję osób obsługujących infolinię ale przede wszystkim politykę firmy Dialog, która nie dba i nie szanuje klienta od momentu podpisania z nim umowy. Niestety nie jestem w stanie odnaleźć plusów współpracy z tą firmą.

karolina_335

09.06.2009

Dialog

Placówka

Nie zgadzam się (26)
Chciałabym ocenić jakoś...
Chciałabym ocenić jakoś obsługi w sklepie odzieżowym "Oxide". Przejeżdżając obok sklepu zauważyłam plakat informujący o przecenie ubrań o 50%. Postanowiłam wejść do sklepu i skorzystać z okazji kupienia ubrań po niższej cenie. Niestety okazało się, że pracujące tam panie ekspedientki nie są zorientowane w tym które rzeczy są przecenione. Poza tym Panie nie wykazały się zozumieniem dla tego, że mój przyjaciel nie zdecydował się na zakup żadnej z rzeczy, które przymierzał. Jeśli chodzi o wygląd sklepu to oceniam go raczej pozytywnie. Odzież była poukładana i na większości łatwo można było dojrzeć ceny. Oświetlenie sklepu także na plus.

karolina_335

09.06.2009

Oxide

Placówka

Świebodzin, Łużycka

Nie zgadzam się (30)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi