Opinie użytkownika (1)

Tort weselny zostal...
Tort weselny zostal dostarczony mocno zdeformowany, poniewaz urwala sie raczka od opakowania. Moze blad kierowcy, ze nie trzymal od spodu, moze blad cukierni, ze nie zapakowala w mocniejsze opakowanie. Stracilem na tym 3h (zanim dowiezli nowy tort). Cukiernia nie widziala problemu w tym, ze nie dotrzymala terminu, wiec spytalem o rekompensate mojego straconego czasu w postaci rabatu. Uwierzcie mi, 3h wyjete z zycia dzien przed slubem, to nie jest mile doswiadczenie, kiedy ma sie zaplanowany grafik do ostatniej minuty. W odpowiedzi usyszalem opryskliwym glosem, "na jaki rabat Panstwo licza"? Myslalem, ze to cukierni zalezy na dobrej opini i sami wyjda z popozycja aby zalagodzic i zachowac klienta. Na rzucone przeze mnie 20 procent, uslyszalem, ze dobrze, pokryje to kierowca z wlasnej kieszeni. Ta odpowiedz byla bardzo nieuprzejma, bo srednio mnie interesuje kto pokryje ten rabat. Ostatecznie z rabatu zrezygnowalem, bo kierowca wydal sie bardziej poruszony ta sytuacja niz sam wlasniciel cukierni, a rabat dla mnie mial byc tylko symbolem poszanowania do klienta, a nie ugraniem znizki. Nie polecam cukierni Jaworscy, szkoda nerwow i mozna sobie zepsuc humor gdy jest sie traktowanym w taki sposob. Moze odbije sie to na wyniku finansowym tej cukierni, a wlasniciel zmieni nastawienie, bo konkurencja jest spora.

klient_134

05.01.2018

Cukiernia Jaworscy

Placówka

Wrocław, Drukarska 36

Nie zgadzam się (0)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi