Opinie użytkownika (7)

W związku z...
W związku z planowanym remontem mieszkania w dniu dzisiejszym (10.12.09) wybraliśmy się do sklepu KOMFORT w Legnicy. Na wejściu zostaliśmy mile przywitani. Nie tracąc czasu, zapytalismy się sprzedawcy o panele, którymi byliśmy zainteresowani. W związku z naszymi upodobaniami wolimy rzeczy nowoczesne i takie też panele pokazał nam sympatyczny pan. Nie mieliśmy jednak pojęcia jaki rodzaj wybrac, nie tylko pod względem wizualnym gdyż było ich bardzo wiele ale również pod względam chociażby ścieralności. Po długiej rozmowie ze sprzedawcą byliśmy już prawie pewni co chcemy - pokazał On nam najnowsze trendy, które w większości trafiały również w nasze gusta. Zostaliśmy również poinformowani, że wykonują usługi w kwesti pomiarów a nwet montażu podłóg, co jest dla nas sporym plusem. Podczas rozmowy można było odczuc zaangażowanie w wykonywaną przez tego pana pracę ale co ważniejsze jego kompetencje. Oczywiście jednak nic w pośpiechu i chcieliśmy to jeszcze przedyskutowac. Pomimo, iż nie dokonaliśmy w tym dniu żadnego zakupu napewno wrócimy tam w niedługim czasie.

klient_20

10.12.2009

KOMFORT

Placówka

Legnica, Fabryczna 1

Nie zgadzam się (26)
Sklep ten jest...
Sklep ten jest usytuowany w bardzo dobrej lokalizacji, gdyż w centrum miasta. Jest to lokal średnich gabarytów, gdzie zakupic można obuwie damskie, męskie, dziecięce i sportowe. Należy jednak zanaczyc, że asortyment tego sklepu nie jest zachwycający i nie stwarza konkurencji dla innych salonów obuwniczych w tej miejscowości. Podobnie odnieśc można się do oferty cenowej - nie jest ona najniższa. Obuwie zimowe, w przypadku kozaków z długimi cholewkami jest usztywnione i wypchane specjalnymi balonikami do obuwia, co z pewnością wpływa pozytywnie na sposób eksponowanego towaru. Bardzo negatywnie odnoszę się do obsługi klienta, a raczej jego braku. W sklepie tym byłam kilkakrotnie, jednak ani razu nie podeszła do mnie Pani z propozycją pomocy, zaproponowania, polecenia np. nowej kolekcji bądź promocyjnego towaru. Pani przez cały czas stała za kasą a jej pomoc polegała tylko i wyłącznie na zapakowaniu towaru przed zakupem, w związku z tym trudno wypowiedziec się na temat kompetencji tej Pani czy organizacji i czasu obsługi klienta, który de facto obsługuje sam siebie.

klient_20

26.11.2009
Nie zgadzam się (24)
Gospoda Kruszyna posiada...
Gospoda Kruszyna posiada niepowtarzalny wystrój i klimat. Jest to lokal niezwykle przestronny, usytuowany w dośc dogodnym położeniu szczególnie dla osób podróżujących (trasa Chojnów - Bolesławiec). Szczególnym atutem tego miejsca jest fakt, iż gospoda ta jest czynna całą dobę, posiada również pokoje z łazienką, telewizorem i dostępem do telefonu, jak również miejsca parkingowe. Menu tego lokalu jest bardzo zróżnicowane, zawiera zupy, dania mięsne i bezmięsne, dania z ryb, desery. Szczególnie polecic mogę żurek z kiełbasą i jajkiem oraz bryzol po parmeńsku z polędwicy wołowej z ketchupem i serem. Uwagę również można zwrócic na ceny, które nie są dośc wygórowane. Obsługa w lokalu jest bardzo miła, uprzejma i przede wszytkim płynna. Dania zamówione docierają do klienta w szybkim czasie. Lokal z czystym sumieniem gorąco polecam.

klient_20

26.11.2009

Gospoda Kruszyna

Placówka

Kruszyn, Świerkowa 2

Nie zgadzam się (22)
Firma T&M jest...
Firma T&M jest siecią sklepów obuwniczych. Jednak opisac chciałabym sklep w Chojnowie. Znajduje się on w dośc dogodnej dla klientów lokalizacji. Jest to przestronny sklep z największym wyborem obuwia w tej miejscowości, zarówno dla osób starszych jak i tych najmłodszych. Należy również zaznaczyc, że w dośc rozsądnych cenach. Personel w tym sklepie jest bardzo sympatyczny, pomocny a przede wszystkim pozytywnie nastawiony do wszystkich klientów. Obuwie jest doskonale wyeksponowane, posiadające jasno oznaczone ceny. Nie spotkałam się nigdy z sytuacją aby w sklepie tym był bałagan. Klienci zawsze mogą liczyc na uzyskanie rzetelnej odpowiedzi na pytania dotyczące obuwia, sposobu jego konserwacji, suszenia itp. Zauważyłam, że zawsze podczas zakupu proponują odpowiedni środek do pielęgnacji obuwia czy to ze skór licowych czy ekologicznych. Z czystym sumieniem mogę stwierdzic, że jest to najlepszy zarówno pod względem wyboru jak i obsługi sklep obuwniczy w Chojnowie.

klient_20

24.11.2009

T&M

Placówka

Chojnów, Grodzka 6

Nie zgadzam się (27)
W restauracji byłam...
W restauracji byłam tej dwukrotnie. Gdy weszłam do środka zachwyciła mnie oryginalnośc tego lokalu, ma on swój własny klimat. Jednak chciałam zaapelowac do wszytkich kelnerów w tej restauracji: SZANUJCIE KLIENTÓW! Tego wieczoru, nie był to weekend lecz środek tygodnia a co za tym idzie ruch na pewno nie był tak wzmożony postanowiliśmy pójśc do DON GIOVANNI - zdjeliśmy okrycia wierzchnie, usiedliśmy do stolika i czekamy, czekamy czekamy..... i nic. Zastanawiamy się gdzie jest kelener/ka z menu? Nie tracąc czasu wstałam i zmierzam do baru. Grzecznie, chcociaż byłam już poddenerwowana poprosiłam o kartę, której nie dostałam bo usłyszałam, że zaraz ktoś do nas podejdzie. W porządku pomyślałam i z pustymi rękoma wróciłam do stolika. Fatycznie za chwilkę pani podeszła. Zamówiliśmy i czekamy... Po chwili dostaliśmy sztucce, pomyślałam, że może wcześniejsze opóźnienie było przypadkowe. Jednak pomyliłam się. Od podania sztucców do zamówionego dania minęło o wiele za dużo czasu. Chciałabym równiez dodac, że rzucanie przez kelnerkę talerzami przed nos jest nie do pomyślenia. Nie usłyszeliśmy przy tym ani proszę ani smacznego. Czy to jest obsługa na miarę tego lokalu? Uważam, że restauracja sama w sobie jest świetna. Przestronna, czysta, z klimatem, usytuowana w dobym miejscu. Jednak jeżeli w ten sposób będzie się nas - potencjalnych klientów traktowac to w/w zalety nie wystarczą. Co prawda odwiedziałam Don Giovanni w tygodniu, a co za tym idzie kiedy jest mniejszy ruch ale mimo wszystko również czekałam na menu o wiele za długo. Kiedy już wstałam i podeszłam do baru oczywiście zarócono mnie, bo przecież zaraz ktoś podejdzie. Tego dnia poza trzeba przyznac pysznymi deserami zamówiłam ze znajomym pizze. Oczywiście na nią też sporo czekaliśmy. Ale najbardziej zirytował mnie sposób w jaki kelnerka podała rzuciła nam przed nosy talerze bez proszę, smacznego. TRAGEDIA!

klient_20

24.11.2009

Don Giovanni

Placówka

Legnica, N.M.Panny 1

Nie zgadzam się (25)
W drogerii tej...
W drogerii tej bywam chyba najczęsciej z tych jakie są w mojej miejscowości ze względu na możliwośc swobodnego wyboru towaru, przeczytania, zapoznania się z nim... Jednak najbardziej irytujący w tym miejscu jest ochroniarz, który chyba każdego klienta traktuje jak potencjalnego złodzieja, który już na samym wejściu do sklepu zastanawia się nad tym co mozna byłoby tu ukraśc. Przechadzając się między regałami z towarem, ochroniarz jak cień idzie za mną. Jest to naprawdę denerwujące. Rozumiem, że zdażają się kradzieże i należy tego unikac - w końcu po to on tam jest ale wszystko ma swoje granice. Jeżeli chodzi o wygląd wizualny to nie mam zastrzeżeń do tego sklepu. Czysto, wszystko poukładane tylko gdyby panie przy kasach nie były takie pochmurne i lekko się uśmiechnęły zawsze byłoby przyjemniej. W końcu to uśmiech wzbudza największe zaufanie i sprawia, że klient powróci.

klient_20

19.11.2009

Schlecker

Placówka

Chojnów, Kolejowa 1

Nie zgadzam się (26)
W związku z...
W związku z moim stanowiskiem w banku bywam niemal codziennie, jednak tego dnia postawa oraz brak kompetencji jednego z pracowników tej placówki była porażająca! Czekając w kolekce do okienka kasowego byłam świadkiem a może lepiej to określic słuchaczem kłótni, której inicjatorem był "owy" pracownik. Karygodny jest fakt, jakichkolwiek sporów słownych między pracownikami i przysłuchującymi się temu klientami, którzy wyciągają swoje wnioski. Gdy już dotarłam do jednego z trzech okienek trafiłam na tego kłótliwego pracownika. Jak już zaznaczyłam w banku bywam prawie codziennie dokonując przelewów na wyłącznie jedno konto, przy czym w związku z tym zawarta jest umowa z bankiem o nie pobieraniu prowizji od przelewów. Widocznie jednak ta umowa nie była znana tej osobie (a powinna, skoro się tym zajmuje) i naliczyła mi prowizje od wpłacanej kwoty. Odniosłam wrażenie, że ta osoba nie ma w ogóle pojęcia co tam robi. Na moje pytanie: "dlaczego została naliczona prowizja" osoba odpowiedziała coś w stylu "ups" i zapytała czy nie może tak zostac. Odpowiedziałam NIE. Po czym osoba ta, radząc się innego pracownika cofała całą transakcje.

klient_20

19.11.2009
Nie zgadzam się (20)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi