Opinie użytkownika (4)

Punkt obsługi klienta...
Punkt obsługi klienta mbanku, miła usłużna pani, chętna do po pomocy przy rozwiązaniu problemu, kompetentna, bardzo szybko i sprawnie pomogła mi rozwiązać problem z zablokowanym kontem internetowym, kontakt z infolinią za pomocą darmowej linii telefonicznej znajdującej się w punkcie obsługi, pomógł mi w bardzo szybki i sprawny sposób rozwiązać problem

myszorka

20.11.2011

mFinanse

Placówka

Koszalin, CH Forum ul. Paderewskiego 1

Nie zgadzam się (3)
10.05.2022
Odpowiedź firmy
Witam serdecznie, dziękuję bardzo za podzielenie się opinią na temat poziomu jakości obsługi w mBanku. Niezwykle miło jest nam czytać tak pozytywny komentarz. Jesteśmy Bankiem innowacyjnym, który stawia przed wszystkim na wygodę, szybkość oraz nowoczesność rozwiązań. Mam nadzieję, że dalsza współpraca z mBankiem będzie przebiegała równie satysfakcjonująco. W razie jakichkolwiek pytań jesteśmy do Pana dyspozycji po pod numerem telefonu: 801 300 800 lub +48 426 300 800 oraz w placówkach naziemnych: http://www.mbank.pl/informacja/punkty-naziemne.html Pozdrawiam Małgorzata Roszak, mBank
Bardzo miła obsługa,...
Bardzo miła obsługa, kompetentni uśmiechnięci pracownicy, skorzy do pomocy i udzielający porady bez żadnych dąsów , duży wybór akcesoriów samochodowych , paliwo dobrej jakości , pyszne świeżutkie hod-dogi podawane w expresowym tempie z pysznymi sosami . Na stacji czysta i estetyczna toaleta bez żadnych brakujących " elementów" :)

myszorka

20.11.2011

BLISKA

Placówka

Drużbice, Kolonia 96a

Nie zgadzam się (0)
punkt obsługi klienta...
punkt obsługi klienta młoda pani nazwiskiem K. czy jakoś podobnie, znudzona w pracy, z obrażoną miną traktująca klienta jak natręta który przeszkadza , brak kompetencji , nie umiała podać żadnych numerów telefonów na infolinie do t-mobile , wszystko musiała sprawdzać w internecie co bardzo przedłużało naszą rozmowę i spowodowało powstanie długiej kolejki , obsługa niemiła, niegrzeczna, niekompetentna,

myszorka

16.11.2011

T-Mobile

Placówka

Koszalin, Paderewskiego 1

Nie zgadzam się (3)
między moimi zakupami...
między moimi zakupami był towar na którym nie było kodu kreskowego, pani udzielająca pomocy na stanowiskach samoobsługowych , bardzo niegrzecznie odpowiedziała mi ze jak nie ma kodu to nie kupię tego towaru i już. Polikwidowali część kas, w mało przyjemny sposób odsyłają ludzi z kolejek do pozostałych kas na stanowiska samoobsługowe

myszorka

12.11.2011

Tesco

Placówka

Koszalin, Paderewskiego 1

Nie zgadzam się (3)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi