Opinie użytkownika (2)

Tak aroganckiej i...
Tak aroganckiej i nie kompetentnej obsługi klienta chyba że świeczką szukać. Notoryczne problemy z internetem mimo kilku wizyt technika problem został nierozwiązany. Do tego często się zdarza że technik nie dotrze bez jakiegokolwiek poinformowania klienta, a przedział wizyty 3 godziny, wycięte z życiorysu. Infolinia nic nie wie i nic nie może przecież to podwykonawca a nie wielkie Upc. Próby uzyskania pomocy przez społeczność Upc, najczęściej są kasowane, albo nieuprzejme odpowiedzi pracowników zniechęcają do tej formy kontaktu. Tam mile widziana jest "konstruktywna krytyka", ale chyba tylko konkurencyjnych firm. (opinia zmoderowana przez administratora z uwagi na treść)

ogromny

20.08.2019

UPC

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Nie wiem za...
Nie wiem za co dostali ta nagrodę, ale pierwszy raz spotykam się z takim olewawczym podejściem. Od kiedy przejęli kablówkę, której bylem abonentem to od tego czasu zapomniałem co to jest stabilny internet. A trwa to już pól roku Problem widzą ale serwis sobie oni sobie. Za ostatni miesiąc dostałem aż 6zl rabatu za usługę z której nie da rady skorzystać. 8 wizyt serwisu wymiana przewodu jak rozłączało tak rozłącza częściej.

ogromny

21.04.2017

UPC

Placówka

Piechowice, pocztowa 5

Nie zgadzam się (0)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi